انهدام ۸۰ باند سرقت توسط پلیس آگاهی کرمانشاه
26 اسفند 1399 - 10:00
بازدید 746
5
رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه هم از اجرای ۵۱ طرح توسط کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس در سال جاری خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح ها ۸۰ باند منهدم شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: سردار «جمال سلمانی» در کمیسیون مبارزه با سرقت انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: پدیده سرقت همواره جزو موضوعاتی بوده که علاوه بر زیان های اقتصادی تاثیر مخربی در روحیه افراد می گذارد.

وی ادامه داد: در همین راستا پلیس تلاش های بسیاری برای مقابله با پدیده سرقت در سال جاری داشت که تا حدی نیز موفق بود و بسیاری از سرقت ها کشف و آمار دستگیری ها نیز افزایش یافت.

سردار سلمانی خاطرنشان کرد: یکی از موارد متعدد سرقت مربوط به تجهیزات مخابراتی و سیم برق است که باید تلاش بیشتری برای جلوگیری از این کار صورت گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در عین حال امسال و با تلاش های صورت گرفته بیش از ۱۱ هزار سارق دستگیر شدند که نسبت به سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه عمده سارقان دستگیر شده بین ۲۵ تا ۳۵ سال سن دارند، خاطرنشان کرد: حدود ۷۵ درصد این افراد در بازجویی ها عنوان کرده اند بیکار هستند.

سردار سلمانی با بیان اینکه بیشترین سرقت های صورت گرفته مربوط به قطعات و محتویات خودرو است، گفت: برای سال آینده پلیس برنامه های گسترده تری را در بحث مقابله با سرقت طراحی و اجرا خواهد کرد تا بخشی از نگرانی های مردم کاهش یافته و فضا برای سارقان ناامن تر از قبل شود.

وی در پایان از مردم نیز خواست در نگهداری اموال خود مراقبت بیشتری به خرج داده و از وسایل ایمنی لازم مانند قفل پدال و فرمان در خودروهای خود استفاده و به هیچ عنوان درب آن را حتی برای لحظه ای کوتاه بازنگذارند.

بیشتر بخوانید:
سردار جاویدان: کرمانشاه از نظر وقوع جرم نمره مطلوبی دارد/ توسلی زاده: عرصه برای مجرمین تنگ است
دستگیری زورگیران خشن و مسلح در کرمانشاه

انهدام ۸۰ باند سرقت توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه هم از اجرای ۵۱ طرح توسط کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس در سال جاری خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح ها ۸۰ باند منهدم شد.

سرهنگ «پرویز نظری» افزود: با تلاش های صورت گرفته بیش از ۲ هزار و ۲۲۰ فقره سرقت و جرائم مهم نیز توسط کاراگاهان پلیس آگاهی کشف شده که نسبت به سال قبل ۱۵ درصد رشد نشان می دهد.

وی در پایان اظهار داشت: امسال بیش از چهار هزار و ۷۶۰ سارق و ۸بیش از ۸۵ مالخر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.