مخالف شادی مردم نبوده و نیستیم
26 اسفند 1399 - 19:57
بازدید 114
5
ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت:همه علاقمند به شادی و سرور مردم هستند اما این شادی ها باید متعارف و معقول باشد تا موجب آزار و اذیت دیگران نشود.
پ
پ

به گزارش گفتمان: “حسن خانجانی” اظهار داشت: همه علاقمند به شادی و سرور مردم هستند اما این شادی ها باید متعارف و معقول باشد تا موجب آزار و اذیت دیگران نشود.

وی بیان کرد: به طور حتم با افرادی که اقدام به اخلال در نظم عمومی به خصوص در چهارشنبه پایان سال بکنند برخورد می شود و در این راستا در تمامی دادسراهای استان همدان شعبی برای رسیدگی سریع به این تخلفات تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان همدان گفت: خودروی افرادی که اقدام به تخلف می کنند تا زمان رسیدگی و نهایی شدن پرونده، توقیف می‌شود بنابراین افراد از هر اقدامی که موجب سلب آسایش مردم در این ایام می شود، پرهیز کنند.

خانجانی ادامه داد: برخی مواقع شاهد پرتاب مواد محترقه از سوی جوانان و نوجوانان در میان جمعیت و یا به سمت خودروی مردم  هستیم که در صورت بروز خسارت و آسیب، با  فرد متخلف به صورت جدی و قانونی برخورد می شود.

وی گفت: در قانون مجازات اسلامی برای متخلفان چهارشنبه پایان سال، حبس، توقیف وسیله نقلیه و قصاص یا پرداخت دیه بر اساس نوع آسیب وارد، پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید:
هشدارهایی برای یک چهارشنبه سوری همره با کرونا

۱۷ اسفند سال جاری انفجار ترقه دست ساز در یک منزل مسکونی شهر همدان منجر به مصدومیت نوجوان ۱۶ ساله شد و همچنین ۲۲ اسفند جاری نیز براثر انفجار موادمحترقه دست ساز در روستای چیشین، یک نفر کشته و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.

حوادث چهارشنبه پایان سال گذشته استان همدان نیز ۱۰۹ مصدوم بر جای گذاشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.