دو برابر شدن بودجه عمرانی چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰
01 فروردین 1400 - 17:14
بازدید 288
3
نماینده مردم شهرکرد؛ نماینده مردم شهرکرد،بن و سامان در مجلس گفت:محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و اعتبارات سفر استانی ریاست مجلس به اندازه کل بودجه عمرانی استان اعتبارات افزایش یافت بدین معنی که در سال 1400 اعتبارات تملک سرمایه‌ای استان دو برابر شده است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: احمد راستینه در شهرکرد با تشکر از مسئولین تلاشگر در سال ۹۹، اظهار داشت: برخی از مسئولان در سال ۹۹ در راستای اجرای قانون با روحیه جهادی تلاش کردند اما برخی دیگر متاسفانه همت و تلاش کافی نداشتند، متاسفانه استان در بخشی از دستگاه‌ها دچار مشکل جدی است.

وی ادامه داد: ارزیابی نهایی به مردم گزارش و طبیعتا هر مسئولی که کوتاهی کند به مردم معرفی می‌شود و مسئولی که تلاشگر بوده مورد تشویق قرار می‌گیرد، در برخی دستگاه‌ها بدنه کارشناسی قوی و علاقمند وجود دارد اما در برخی دیگر به جای پیشبرد کارها مانع آن می‌شوند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ به میزان کل بودجه عمرانی استان یعنی ۸۵۰ میلیارد تومان متفرقه برای تملک سرمایه‌ای جذب شد و پروژه‌هایی از جمله راه‌ آهن، پروژه انتقال آب بن-بروجن و … سرعت گرفتند.

بیشتر بخوانید:
رتبه ۲۳ چهارمحال و بختیاری در توزیع اعتبارات ۱۴۰۰
استاندارچهارمحال و بختیاری:دولت درسخت‌ترین شرایط اقتصادی مشکلات رامدیریت کرد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ با بیان خبر خوش در سال جدید، گفت: از محل اعتبارات محرومیت‌ زدایی و اعتبارات سفر استانی ریاست مجلس به اندازه کل بودجه عمرانی استان اعتبارات افزایش یافت بدین معنی که در سال ۱۴۰۰ اعتبارات تملک سرمایه‌ای استان دو برابر شده است.

راستینه در پایان خاطرنشان کرد: این یک رهاورد بزرگ برای تکمیل زیرساخت‌های استان چهارمحال و بختیاری است، لذا سال جدید سال شکوفایی استان خواهد بود و بی‌تردید اگر مسئولین همت کنند استان از برخی مشکلات جدی عبور می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.