بازداشت متجاوزان به منابع طبیعی در روانسر بعد از تعطیلات
02 فروردین 1400 - 10:03
بازدید 270
4
دادستان روانسر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر گفت:به متصرفین و متجاوزین اراضی ملی و منابع طبیعی اخطار و هشدار داده می شود نسبت به تحویل اراضی متصرفی خود به اداره منابع طبیعی شهرستان روانسر اقدام نمایند در غیر این صورت برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: “مسلم الماسی” از استقرار گشت ویژه منابع طبیعی در ایام عید در منابع ملی این شهرستان خبر داد و افزود: تمام وسایل نقلیه مربوطه نیز توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند.

وی همچنین از برخورد جدی دستگاه قضایی شهرستان روانسر با متصرفین عرصه های ملی و طبیعی در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: به متصرفین و متجاوزین اراضی ملی و منابع طبیعی اخطار و هشدار داده می شود نسبت به تحویل اراضی متصرفی خود به اداره منابع طبیعی شهرستان روانسر اقدام نمایند در غیر این صورت برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

دادستان روانسر اضافه کرد: در راستای ایجاد و تنظیم هرگونه قرارداد به ویژه خرید و فروش اراضی اعم از منابع طبیعی یا مستثنیات، مشاوران و بنگاه های املاک و سایتها و کانالهای مجازی آگهی خرید و فروش املاک فعال در شهرستان روانسر، باید قبل از هرگونه اقدامی ابتدا جهت مشروعیت و قانونی بودن افعال خود از اداره منابع طبیعی شهرستان استعلام و مجوز قانونی و لازم را اخذ نمایند.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد و متصدی بنگاه ها به عنوان معاون جرم تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:
هشدار دادستان کرمانشاه در خصوص سوء استفاده از مجوزهای تاسیس گلخانه
تمامی اراضی ملی ایلام باید دارای طرح کاداستر باشد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر ادامه داد: تمام مالکان و رانندگان اداوات مکانیکی از قبیل بیل مکانیکی، لودر، تراکتور نیز قبل از انجام هرگونه اقدامی مانند بستر سازی ، حفاری ، تسطیح و جاده کشی و امثال آن در اراضی ملی و منابع طبیعی یا مستثنیات، ابتدا از اداره منابع طبیعی شهرستان روانسر استعلام و مجوز قانونی و لازم را اخذ نمایند در غیر این صورت نامبردگان به عنوان معاون و شریک جرم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

روانسر ۷۵ هزار هکتار منابع طبیعی دارد.

این شهرستان با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.