رسانه‌ها بلندگوی گویای نظام و انقلاب هستند
30 مرداد 1399 - 8:53
بازدید 95
2

به گزارش گفتمان زاگرس:مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: رسانه‌ها بلندگوی گویایی برای ارایه خدمات نظام و انقلاب به مردم هستند و باید در این راستا تلاش کنند. حجت‌الاسلام مهدی قدرتی روز پنجشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) لرستان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی مبلغ اسلام ناب است و به تمام قد […]

پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس:مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: رسانه‌ها بلندگوی گویایی برای ارایه خدمات نظام و انقلاب به مردم هستند و باید در این راستا تلاش کنند.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی روز پنجشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) لرستان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی مبلغ اسلام ناب است و به تمام قد رسانه اسلام محسوب می شود.

وی با بیان اینکه جامعه باید اسلامی شود و بخشی از آن مربوط به اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی است افزود: در قبال جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی قرار دارد و باید شبانه روزی کار شود و رسانه‌ها باید اطلاع رسانی کنند.

حجت‌الاسلام قدرتی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در ماه محرم شبانه روزی در عملیات های مختلف حضور خواهد داشت چرا که عملیات‌های ملی و مذهبی وقت نمی‌شناسد و در ایام مذهبی باید پشتوانه هم بوده باشیم.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) لرستان اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا همواره برای انعکاس اخبار و خدمات نظام در حوزه های مختلف پیش قدم بوده و برای بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در شرایطی که دشمنان از هر کوششی برای ناامیدکردن مردم دریغ نمی کنند تلاش مضاعف خواهد کرد.

محمد علیدوستی افزود: اقدامات انجام شده دستگاه‌های اجرایی برای امید بخشیدن به جامعه باید توسط رسانه ها بخوبی منتشر شود.

وی افزود: رسانه‌های استان همواره در کنار مدیران برای توسعه و پیشرفت لرستان تلاش کرده اند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.