تقدیر معاون اول رییس جمهوری از استاندار کرمانشاه
24 فروردین 1400 - 10:27
بازدید 140
3
دکتر «اسحاق جهانگیری» در نامه‌ای خطاب به «هوشنگ بازوند»؛ استاندار کرمانشاه نوشته است: «از همت خوب و خدمات ارزشمند در اجرای پویش تهیه و توزیع کفش برای دانش آموزان نیازمند تشکر می‌کنم».
پ
پ

به گزارش گفتمان: مراسم اهدا و توزیع ۱۰ هزار جفت کفش خریداری شده توسط مسوولان، مردم و خیرین بدون استفاده از منابع دولتی اواخر اسفند ماه سال گذشته برگزار شد و امروز این خدمات ارزشمند و اقدامات خیرخواهانه و نیکوکارانه برای کمک به دانش آموزان محروم مورد تقدیر معاون اول رییس جمهور قرار گرفت.

برای اجرای پویش اهدای کفش در شب عید به دانش آموزان نیازمند؛ کمیته‌ای با محوریت دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه تشکیل شد و با شناسایی دانش آموزان توسط آموزش و پرورش استان در مناطق کم برخوردار امکان مشارکت داوطلبانه مدیران، سازمان های مردم نهاد، خیرین و مردم فراهم شد و همدلی و همراهی مطلوبی در این پویش شکل گرفت به گونه ای که تمام مراحل تا تحویل کفش به نیازمندان به صورت خیرخوانه انجام گشت.

بیشتر بخوانید:
تعداد ۱۱۶ تبلت به دانش آموزان نیازمند ایلامی اهدا شد
خیّرین دانش‌آموزان مناطق محروم را دریابند

این کفش ها در شهرستان ها به وسیله کمیته ای متشکل از فرمانداران، رییس اداره آموزش و پرورش و ائمه جمعه بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

مردم نیک اندیش و خیرخواه استان کرمانشاه در اکثر بحران ها با همت عالی و مشارکت مطلوب به کمک نیازمندان آمده اند به گونه ای که در طرح مواسات و همدلی و کمک به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا نیاز کمک های موثری انجام دادند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت حدود ۳۵۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار معلم دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.