جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی استان همدان بخشیده می‌شود
07 اردیبهشت 1400 - 11:39
بازدید 189
5
مدیرکل تامین اجتماعی همدان: مدیرکل تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه کارفرمایان ۲۵۰ میلیارد تومان به این سازمان بدهکار هستند گفت: با توجه به ابلاغ بخشنامه بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف از سوی این سازمان، کارفرمایان نسبت به تسویه بدهی خود تا تیرماه اقدام کنند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: شهناز حمزه لوئی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مقابله با تحریم‌های ظالمانه، مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و به‌منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف بخشنامه بخشودگی جرایم کارفرمایان صادر شد.

وی اظهار داشت: برای حمایت از نیروی مولد و کالای داخلی، طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان اجرا شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان گفت: از تمام کارفرماهای واجد شرایط دعوت می شود تا تیرماه سال جاری با مراجعه به شعب تامین اجتماعی از این طرح ملی به نحو احسن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ۷۷۶ هزار نفر در این استان زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند افزود: این تعداد ۴۵ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

حمزه لویی با بیان اینکه میانگین افراد بیمه شده در کشور ۵۰ درصد است افزود: سال گذشته جمعیت زیر پوشش در استان همدان یک درصد افزایش یافت.

وی اظهار داشت: سال گذشته میزان بازنشستگی و مستمری بگیر در استان ۹ و نیم درصد افزایش یافت که میزان پرداختی در استان معادل ۱۵ هزار و ۴۸۲ میلیارد بوده که نسبت به دوره ماقبل آن ۴۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان تعداد مستمری بگیران این استان را ۵۹ هزار نفر ذکر کرد و گفت: طرح افزایش پرداخت ها اجرا شده و تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح خدمات الکترونیک دولت نیز گفت: طرح ۳۰۷۰ با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب و کارگزاری‌های آبان ماه سال گذشته آغاز شد.

بیشتر بخوانید:
اجرای طرح نسخه الکترونیکی در استان ایلام
همسان سازی در تأمین اجتماعی اتفاق خواهد افتاد

حمزه لویی عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی در مسیر تحول دیجیتال و خدمات الکترونیک پیشگام بوده است؛ اما ضرورت کاهش مراجعات حضوری  با توجه به شیوع ویروس کرونا بیش از پیش احساس می‌شود.

وی افزود: کاهش این مراجعات ضمن کمک به کاهش بیماری، سبب کاهش هزینه و اتلاف وقت است و دولت الکترونیک نیز به عنوان سیاست کلی کشور اکنون در این راستا عمل می‌کند و برنامه سازمان تامین اجتماعی نیز در این جهت تعریف شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.