مشکل عمده و اساسی شهرداری‌ها در تأمین حقوق پرسنل و مطالبات و معوقات است
08 اردیبهشت 1400 - 13:29
بازدید 378
4
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: مشکل عمده و اساسی شهرداری‌ها در تأمین حقوق پرسنل و مطالبات و معوقات است که با وجود کمک‌های دولت باید تلاش شود برای رفع این مشکلات از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرها استفاده کرد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: احمد کرمی در آیین معارفه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام اظهار داشت: این تعداد پروژه مربوط به شهرداری‌های استان در زمینه بهسازی و آسفالت معابر، احداث فضای سبز و پیاده راه سازی است.

وی یادآور شد: ۲۷ شهرداری در سطح استان ارتباط مستقیم با دفتر امور شهری دارند که می‌توان با پیگیری امورات مختلف شهرداری‌ها و برنامه ریزی مدون، نمود هماهنگی را بین دفتر شهری و شهرداری‌ها مشاهده کرد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: مشکل عمده و اساسی شهرداری‌ها در تأمین حقوق پرسنل و مطالبات و معوقات است که با وجود کمک‌های دولت باید تلاش شود برای رفع این مشکلات از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:
شهرداری های ایلام فقیر و منابع درآمدی پایدار ندارند
عملکرد شهرداری ایلام رضایت بخش است

کرمی تاکید کرد: رمز موفقیت در مدیریت شهری داشتن تعامل و روحیه همکاری و تقویت انسجام و وحدت بین مجموعه دفتر شهری با شهرداران و مسئولان و داشتن برنامه‌های مدون است.

در این آیین رضا شریفی اصل به عنوان سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام معرفی و از خدمات علی نظری مدیرکل پیشین قدردانی شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.