خبرنگاران نباید در برابر واقعیات سکوت کنند
19 اردیبهشت 1400 - 22:09
بازدید 173
3
فرماندار چرداول؛ فرماندار چرداول گفت: تعامل بین اصحاب رسانه و خبرنگاران با سازمان ها فرصت مناسبی برای همه مدیران در جهت رفع موانع و مشکلات جامعه و خدمت بهتر به مردم است.
پ
پ

به گزارش گفتمان:سعیدرضا کریمیان روز شنبه در نشست خبری با رسانه ها و مطبوعات شهرستان چرداول بیان داشت: رسانه ها و خبرگزاری ها در واقع حلقه بین جامعه،سازمان ها و مردم هستند.تعامل بین اصحاب رسانه و ‌خبرنگاران با سازمان ها فرصت مناسبی برای همه مدیران در جهت رفع موانع و مشکلات جامعه و خدمت بهتر به مردم است.

وی افزود:رسالت رسانه ها حقیقت گویی است.خبرنگاران و اصحاب رسانه قلم خویش را نباید جز در مسیر حق و عدالت به کار بگیرند،و دراین مسیر با ناسازگاری هایی روبه رو خواهند شد که این مشکلات و ناسازگاری ها نباید این قشر فرهیخته،مطلع و آگاه را از مدار رسالت واقعی خود دور کند.

فرماندار چرداول تاکید کرد:خبرنگاران ضمن انعکاس مشکلات جامعه باید سطح توقعات را با منابع اعتباری بسنجند و به توانایی دولت در برآورده کردن این خواسته ها توجه کنند.مدیران نیز در هر شرایطی در حیطه ماموریت سازمانی پاسخگوی رسانه ها باشند و در این زمینه هیچگونه کوتاهی پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید:
رسانه ها از نوشتن مطالبی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود خودداری کنند
رسانه ها جرایم انتخاباتی را رصد و به ما اطلاع‌رسانی کنند
دادگاه برای رسانه آخر خط نیست !/ضرورت گذشت مدیران از خطاهای سهوی رسانه های رسمی !

کریمیان از انتخابات ۲۸ خرداد به عنوان رویداد بزرگ کشور نام برد و گفت:در شرایط حساس کنونی برگزاری پرشور و حماسی انتخابات با شرکت حداکثری مردم در این عرصه باید مورد توجه دست اندرکاران انتخابات قرار گیرد.

وی همچنین با توجه به وحدت و همگرایی بین عوامل برگزاری انتخابات،به عدم جانبداری و بی طرفی تمام عوامل اجرایی و همچنین خبرنگاران و رسانه ها تاکید کرد.

فرماندار چرداول یادآور شد:وظیفه رسانه ها قبل از رویدادهایی مانند انتخابات این است که برای حضور پرشور همراه با شعور و آگاهی مردم تلاش کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.