دیوارنویسی کاندیداها ممنوع/ با متخلفان برخورد می‌شود
03 خرداد 1400 - 23:25
بازدید 98
3
فرماندار کرمانشاه گفت: هرنوع دیوارنویسی از سوی کاندیداهای انتخابات پیش‌رو و یا هواداران آنها برای تبلیغات ممنوع است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: فضل الله رنجبر در جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی کاندیداها، با تاکید بر ممنوعیت دیوارنویسی کاندیداها برای تبلیغات از نظر قانون انتخابات، اضافه کرد: دیوارنویسی کاندیداها و هواداران آنها روی دیوارهای مردم و اماکن اداری و دولتی ممنوع بوده و جرم است.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه با متخلفین برخورد می شود، گفت: تلاش می کنیم در عین اجرای قانون تبلیغات انتخابات، چهره شهر هم زشت نشود.

وی در ادامه با اشاره به در نظرگرفته شدن دو قاضی برای رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی در انتخابات پیش رو در کرمانشاه، تصریح کرد: از کاندیداها می خواهیم در تبلیغات انتخاباتی رعایت قانون را داشته باشند.

وی یادآور شد: قرار است دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی طی یکی دو روز آینده با نظر ستاد ملی کرونا ابلاغ شود که امیدواریم کاندیداها به این دستورالعمل تمکین کنند.

بیشتر بخوانید:
فرمانداران اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت کنند
در انتخابات باید به سابقه عملکردی افراد توجه داشت نه جوانی و زیبایی آنها

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۱۶۱ نفر برای انتخابات شورای کرمانشاه تایید صلاحیت شده اند که احتمال افزایش تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده وجود دارد، گفت: اگر قرار باشد این کاندیداها در تبلیغات قانون انتخابات را رعایت نکنند، چهره شهر زشت خواهد شد.

وی ادامه داد: در دوره های قبلی انتخابات دیده می شد کاندیداها و هواداران آنها روی دیوار خانه‌های مردم، پل‌ها و دیگر اماکن عمومی اقدام به تبلیغات می‌کردند که این کار چهره شهر را نازیبا می کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.