فرماندار همدان: راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی ممنوع است
05 خرداد 1400 - 13:26
بازدید 124
2
فرماندار همدان گفت: برگزاری مراسم استقبال از کاندیداها، راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و موارد مشابه ممنوع است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: محمد علی محمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان فعالیت های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری افزود: جانمایی و فعالیت ستادهای تبلیغاتی داوطلبان انتخابات باید با هماهنگی فرمانداری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت ستادهای فرعی تبلیغاتی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهرستان باید در چارچوب قانون باشد.

محمدی با بیان اینکه مهلت قانونی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از هفتم تا ۲۶ خرداد پیش بینی شده است تصریح کرد: جانمایی و فعالیت هرگونه مکان با عنوان ستاد تبلیغاتی داوطلبان باید با هماهنگی فرمانداری انجام شود.

وی اضافه کرد: در صورت عدم هماهنگی قبلی، فعالیت ستاد تبلیغاتی داوطلبان و همه مسئولیت های قانونی ناشی از هرگونه پیشامد احتمالی، متوجه کسانی است که این ستادها را بدون هماهنگی با فرمانداری جانمایی و راه اندازی کرده اند.

فرماندار همدان با توجه به دستورالعمل های بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد: رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با توجه به طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها برای همه افراد مرتبط با انتخابات، الزامی است.

محمدی افزود: هر گونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفت و گو و مناظره در مکان های سربسته از قبیل مساجد، سالن های اجتماعات، تالارهای پذیرایی و سالن های ورزشی ممنوع است و اینگونه برنامه ها باید در فضای باز و مطابق با شیوه نامه باشد.

«عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم دراین حوزه انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:
تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور وظیفه همگانی است
انتخابات تبلور مردم سارلاری ،پشتوانه منافع ملی !

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستاها و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.