کرونا در آبدانان همچنان می تازد/ظرفیت بیمارستان تکمیل می باشد
16 شهریور 1400 - 18:54
بازدید 169
3
مسئول بهداشت و درمان شهرستان آبدانان از شهروندان عاجزانه درخواست کرد شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و کمتر در مراسمات حضور پیدا کنند تا از این پیک مهم نیز بسلامت عبور کنیم.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

به گزارش گفتمان: مدیر شبکه بهداشت و درمان آبدانان در گفتگو با خبرنگار ما گفت آمار مبتلایان در این شهرستان سینوسی بوده و نمی توان با قاطعیت گفت به قله موج رسیده و رو به کاهش نهاده است بلکه روزانه شاهد افزایش مبتلایان بوده و ظرفیت بیمارستان این شهر تکمیل می باشد.

سامان رشیدی با بیان اینکه از مجموع ۲۱۰۸۱ تست گرفته شده در سطح شهرستان ۶۳۲۹ مورد مثبت بوده اظهار داشت از این تعداد ۹۱۱۰ مورد پی سی آر بوده که ۳۶۷۲ مورد آن مثبت و همچنین ۱۱۹۷۱ آن رپید بوده که  ۲۵۶۴ مورد آن مثبت شده است.

وی تعداد فوتیهای ناشی از کرونا در آبدانان را ۶۷ نفر عنوان و تصریح کرد در موج پنجم با توجه به بیماریابی هوشمند و افزایش تعداد تست‌ها با کمک قرارگاه شهید سلیمانی از نظر فوتی به نسبت شهرستانهای همجوار آمار کمتری داشتیم.

رشیدی میزان واکسیناسیون در شهرستان را مثبت ارزیابی نمود و گفت از مجموع ۲۰۳۱۸ دز واکسن دریافتی تا به امروز ۱۴۱۰۸ دز نوبت اول و ۶۲۱۰ دز در نوبت دوم تزریق شده است.

مسئول بهداشت و درمان این شهرستان از شهروندان عاجزانه درخواست کرد شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و کمتر در مراسمات حضور پیدا کنند تا از این پیک مهم نیز بسلامت عبور کنیم.

بیشتر بخوانید:
مهمترین تصمیمات جلسه فوق العاده ستاد کرونا و قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان آبدانان
کرونا ۵ خانواده دیگر ایلامی را داغدار کرد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.