۴۹ درصد ورزشکاران والیبال استان ایلام را بانوان تشکیل می دهند
23 شهریور 1400 - 21:00
بازدید 363
8
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۴۹ درصد ورزشکاران والیبال در این استان را بانوان و ۵۱ درصد را آقایان تشکیل می دهند که می طلبد به ورزش بانوان بیشتر توجه شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان: مظفر علیشائی افزود:۲۲ سالن والیبال از اداراتی نظیر آموزش و پرورش، دانشگاه ایلام و علوم پزشکی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سپاه برای توسعه و پیشرفت این ورزش در سراسر استان موجود است.

وی گفت:همه روسا و مدیران ورزشی بدانند اداره کل ورزش و جوانان بودجه را تنها برای برنامه و طرح هدفمند اختصاص می دهد، طرحی که بتواند ورزش ایلام نظیر رشته های هاکی و تیراندازی را به کشور معرفی کند.

علیشایی مطرح کرد:رییس هیات والیبال استان بر اساس تضارب آرا یک استراثری مطلوب و منسجم داشته و تلاش کند کمیته های شهرستان را بسرعت مشخص کند.

وی بیان داشت:هیات والیبال استان برای موفقیت این رشته باید بهترین ها را از نظر شایستگی و هم از نظر فنی برای مسابقات انتخاب کنند تا بتوانند بتدریج زمینه را برای توسعه ورزش والیبال در این استان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید:
استعداد هایی که نیاز به حمایت دارند/جای خالی ورزش اول دنیا در استان ایلام
محدودیتی برای ورود بانوان به اماکن ورزشی استان وجود ندارد/بانوان ایلام در میادین بین المللی و رویداد مهم المپیک توانمندی خود را به اثبات رسانده اند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.