پلیس بیش از ۲۷۰ نوع خدمت را به شهروندان ارائه می‌کند
19 مهر 1400 - 11:26
بازدید 141
2
استاندار همدان: استاندار همدان گفت که مجموعه پلیس استان بیش از ۲۷۰ نوع خدمت در بخش‌های مختلف را به مردم ارائه می‌کند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: “سیدسعید شاهرخی” روز یکشنبه در هفتمین نشست اعضای شورای عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان با تبریک هفته ناجا، افزود: نیروی انتظامی توانسته اعتماد عمومی را جلب و آرامش را در بین مردم برقرار و تثبیت کند.

وی اظهار داشت: امروزه فعالیت و کارکرد پلیس در جامعه هوشمند شده، بنابراین باید سطح کیفی و کمی نیروهای خود را نیز متناسب با فعالیت ها ارتقا دهد.

استاندار همدان با بیان اینکه همدان از امن‌ترین استان‌های کشور است،گفت: این توفیق بزرگ به همت و همکاری عوامل انتظامی در بخش های مختلف محقق شده است.

شاهرخی ادامه داد: البته همدلی، هماهنگی، انسجام و ارتباط نزدیک بخش‌های مختلف و اعضای شورای تأمین نقش موثری در کسب موفقیت های استان داشته است.

وی گفت: نیروی انتظامی استان همدان در پیشگیری و مقابله با بسیاری از رویدادها پیشگام است و امروز علاوه بر حوزه امنیتی، در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز با حفظ بی‌طرفی توفیقات خوبی را به دست آورده است.

استاندار همدان افزود: کنترل و مقابله با ویروس کرونا بدون همکاری نیروی انتظامی که بیش از ۲۰۰ روز در آماده‌باش کامل بودند، امکانپذیر نبود.

شاهرخی تصریح کرد: اقدامات موثر و مهمی در راستای توسعه استان از جمله حمل‌ونقل ریلی، احداث خطوط راه آهن، ساخت سد و دیگر حوزه‌های مختلف اقتصادی انجام شده که نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و فراهم کردن بسترهای توسعه بسیار چشمگیر است.

اجرای بیش از ۸۰ برنامه همزمان با هفته ناجا در استان همدان برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:
استاندار همدان: برخورد با سرچشمه‌های قاچاق در اولویت باشد
معاون استاندار همدان: مقابله با تهدیدهای سایبری در اولویت است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.