روند سوخت‌رسانی در ۱۸ جایگاه بنزین کرمانشاه جریان دارد
04 آبان 1400 - 19:33
بازدید 140
7
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه اعلام کرد که ۱۸ جایگاه سوخت استان فعال شده و روند سوخت‌رسانی به خودروها اکنون در این تعداد جایگاه جریان دارد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «فریدون یاسمی» افزود: به دنبال ایجاد مشکل سراسری در سامانه کارت سوخت، فعالیت تمام جایگاه های سوخت استان کرمانشاه برای ساعاتی به صورت کامل متوقف شد.

وی اعلام کرد: تاکنون ۱۸ جایگاه سوخت در سطح استان را به صورت دستی وارد مدار کرده ایم تا خودروها بتوانند از بنزین با نرخ هر لیتر سه هزار تومان استفاده کنند و باقی جایگاه ها نیز تا عصر امروز وارد مدار می شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در رابطه با جایگاه های گاز خودرو نیز گفت: هیچ اخلالی در روند فعالیت این جایگاه های ایجاد نشده است و کماکان به فعالیت خود ادامه می دهند.

یاسمی توضیح داد: مشکل ایجاد شده در سیستم توزیع بنزین با استفاده از کارت سوخت یک مشکل سراسری است و به محض برطرف شدن مشکل در سطح ملی در استان کرمانشاه نیز اعمال خواهد شد.

به دلیل اخلال در سیستم کارت سوخت، روند سوخت رسانی در جایگاه های سوخت کشور از ظهر امروز (سه شنبه) مختل شده و استفاده از بنزین یارانه ای با نرخ هزار و ۵۰۰ تومان متوقف شده است.

در استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۶۰ جایگاه‌ عرضه بنزین، گازوییل و سی‌ان‌جی فعال است.

بیشتر بخوانید:
مرکز ملی فضای مجازی حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در ایران را تایید کرد: این عملیات ساعت ۱۱ صبح اتفاق افتاد
افزایش قیمت بنزین و گازوئیل شایعه است/مردم توجه نکنند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.