حسن بهرام نیا استاندار ایلام شد
30 آبان 1400 - 17:58
بازدید 763
7
بالاخره پس از ماه ها التهاب و بگو‌ بگو‌ در فضای رسانه ای و مجازی استان ،هیات دولت با حضور حسن بهرام نیا در راس مدیریت اجرایی استان موافقت کرد.
پ
پ

گفتمان: به هر تقدیر حسن بهرام نیا با تکیه بر سوابق درخشان مدیریتی خود از توانایی لازم برای تحقق مطالبات مردم استان برخوردار است و همگرایی و همراهی ارکان قدرت در استان می تواند زمینه رشد و بالندگی استان بر مبنای ظرفیت های موجود را فراهم آورد .

امروز همه دلسوزان استان باید با عبور از تنش ها و اختلافات این دوره سخت که منجر به ذبح بسیاری از نخبگان استان شد ،با اجماع بر سر منافع استان ،مسیر همگرایی و تعامل با مدیریت جدید استان را هموار نمایند.

چرا که اصرار بر اختلافات و دمیدن بر تنش ها جز به حاشیه بردن مدیریت استان و به محاق رفتن توسعه همه جانبه أن ،خروجی دیگری برای مردم به همراه نخواهد داشت و یقینا حاشیه پردازان باید پاسخگویی رفتارهای تنش زای خود باشند .

بررسی کارنامه مدیریتی استاندار جدید نشان می دهد که وی از ظرفیت لازم برای تامین مطالبات مردم استان برخوردار بوده و مطالبات مردم استان در حوزه مدیریت اجرایی و مولفه های مدنظر آنان را تامین نموده است .

حسن بهرام نیا دارای مدرک دکترای برنامه ریزی شهری ،نمایندگی مردم شریف نهاوند در مجلس شورای اسلامی ،فرمانداری شهرستان های استان همدان و همچنین معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در دولت احمدی نژاد را در کارنامه خود داراست .

حسن بهرام نیا کارمند رسمی وزارت نفت است و اشراف وی به این حوزه می تواند در راستای کمک به بالفعل سازی مزیت های مهم زیر زمینی استان مثمر ثمر واقع شود .

تابناک ایلام ضمن آرزوی توفیق برای مدیریت جدید استان و عرض تبریک به آقای دکتر حسن بهرام نیا ،آمادگی خود را برای کمک به تحقق برنامه های دولت در استان اعلام می دارد .

بیشتر بخوانید:
گره کور انتصاب استاندار ایلام : وزارت کشور اقتدار نشان دهد
انتصاب استاندار ایلام و چند توصیه به نمایندگان و دیگر ارکان قدرت در استان !

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.