اعتبار دفترچه های بیمه سلامت به مدت ۶ ماه تمدید می شوند
02 دی 1400 - 10:06
بازدید 259
9
مدیرکل بیمه سلامت ایلام ؛ مدیرکل بیمه سلامت ایلام اظهار داشت: تمامی افرادی که پوشش بیمه‌ای آنها از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا انتهای آن برای صندوق‌های بیمه سلامت همگانی و روستاییان به اتمام می رسد به طور سیستمی و خودکار اعتبار پوشش بیمه‌ای به ۳۱ خرداد سال آینده منتقل می شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان: نورالدین رحیمی گفت: توجه به اینکه ۲۶۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه رایگان در صندوق‌های بیمه سلامت همگانی و روستاییان در سطح استان ایلام تحت پوشش این اداره‌کل می‌باشند و در مقاطع زمانی باید برای تمدید پوشش بیمه خود به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند، ۳۰ آذر این موضوع به انتها رسیده و برای این تعداد در این ۲ صندوق اعتبار بیمه به پایان می‌رسد.

وی افزود:  این افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی خدمات را دریافت کنند همچنین برای صندوق کارکنان دولت و برای فرد کارمند و تبعه یک شامل همسر و فرزندان کمتر از سن قانونی تاریخ اعتبار به ۳۱ خرداد خرداد سال ۱۴۰۱ منتقل شده است.

رحیمی بیان داشت:  تنها گروه های باقیمانده صندوق ایرانیان و تبعه ۲ و سه کارکنان دولت هستند که بیمه شدگان دولت هستند و بیمه شدگان صندوق ایرانیان باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و تبعه ۲ و سه کارکنان دولت در صورت اتمام اعتبار بیمه باید برای تمدید به کارگزینی های اداره خود مراجعه کنند.

وی گفت: بیمه شدگان صندوق سایر عشایر با توجه به قرارداد خاص بیمه‌ای تاریخ اعتبار مشخصی داشته و بیمه‌گذار باید درخواست تعیین تکلیف اعتبار بیمه این افراد را دهد.

بیشتر بخوانید:
جنابان مدیر ؛ بیمه سلامت را درمان کنید / مردم به اندازه کافی مشکل دارند / روح و روان مردم را درگیر حق بیمه نکنید
چگونه بیمه سلامت خود را با کرونا وفق داده است؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.