رانندگان ناوگان در سنندج کارت واکسن خود را به معرض دید بگذارند
02 دی 1400 - 15:13
بازدید 149
6
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به نصب کارت واکسیناسیون در معرض دید عموم هستند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: امیر جمشید نژاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا تمامی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به نصب کارت واکسیناسیون کرونا در معرض دید عموم بوده و از فعالیت رانندگانی که تاکنون نسبت به  تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده باشند، ممانعت می‌شود.

وی افزود: این سازمان در راستای دسترسی آسان شهروندان برای تزریق واکسن کرونا یک دستگاه اتوبوس را در پیاده راه فردوسی سنندج به این مهم اختصاص داده است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از شهروندان خواست: از وسایل نقلیه عمومی که کارت واکسیناسیون را در معرض دید عموم قرار نداده اند؛ استفاده نکنند و مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ اطلاع دهند.

وی تاکیدکرد: با توجه به اینکه در حال حاضر تنها راه مقابله با شیوع ویروس کرونا و اوج‌گیری دوباره آن تزریق واکسن است از شهروندان درخواست کرد نسبت به این مساله بی اهمیت نبوده و در اسرع وقت واکسن خود را تزریق کنند.

تاکنون  ۷۹ درصد از  جمعیت استان نوبت اول، ۶۳ درصد نوبت دوم و بیش از ۵۴ هزار نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید:
کارمندانی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند از خدمات کاری محروم می شوند
۸۴ درصد معلمان کرمانشاهی واکسن کرونا را تزریق کرده اند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.