سومین دستگاه پرتودرمانی وارد بیمارستان خیریه سرطانی دزفول شد
05 شهریور 1399 - 6:52
بازدید 243
5

رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) دزفول گفت: سومین دستگاه پرتودرمانی به ارزش ۱۳۷ میلیارد ریال‌ از محل کمک‌های خیران دزفول خریداری و وارد بیمارستان شد. به گزارش گفتمان زاگرس به نقل از ایرنا:محمدرضا اسماعیل چگنی روز چهارشنبه افزود: دستگاه شتاب دهنده خطی الکتا ساخت انگلستان یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه‌های پرتودرمانی است که از […]

پ
پ

رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) دزفول گفت: سومین دستگاه پرتودرمانی به ارزش ۱۳۷ میلیارد ریال‌ از محل کمک‌های خیران دزفول خریداری و وارد بیمارستان شد.

به گزارش گفتمان زاگرس به نقل از ایرنا:محمدرضا اسماعیل چگنی روز چهارشنبه افزود: دستگاه شتاب دهنده خطی الکتا ساخت انگلستان یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه‌های پرتودرمانی است که از محل کمک‌های خیرین دزفول با همکاری و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و شرکت kbc وابسته به این ستاد، فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر دزفول خریداری، ترخیص و به محل بیمارستان منتقل شد.

وی با قدردانی از حمایت و تلاش حامیان عرصه سلامت گفت: این دستگاه به زودی در محل بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی(ع) دزفول نصب خواهد شد.
مرکز تخصصی رادیوتراپی انکولوژی امام حسن مجتبی(ع) دزفول اخیرا با  مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بیمارستان ۱۰۵ تختخوابی خیریه امام حسن مجتبی(ع) دزفول با گرایش سرطان ارتقا یافته است.

بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی(ع) دزفول با ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا در پنج طبقه به انضمام طرح تکمیلی شامل ساختمان هشت طبقه با هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا در حال احداث است؛ این بیمارستان بدون داشتن هیچ صندوقی جهت دریافت پول به بیماران مبتلا به سرطان خدمات رایگان ارائه می‌کند.

این بیمارستان خیریه وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول به همت خیرین این شهرستان بنا شده و در حال حاضر به بیش از پنج هزار و ۸۰۰ بیمار مبتلا به سرطان شهرهای شمالی خوزستان، استان‌های ایلام و لرستان خدمت رسانی می‌کند و روزانه نزدیک به ۲۵۰ بیمار خدمات رایگان ویزیت، شیمی درمانی، رادیوتراپی و اسکان رایگان دریافت می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.