بانک‌ها حق تعطیل کردن واحدهای تولیدی همدان را ندارند
13 دی 1400 - 12:25
بازدید 362
7
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: بانک در زمان وصول طلب خود از واحدهای تولیدی حق تعطیلی آن واحد را ندارند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه طی یک جلسه، مسائل و مشکلات ۱۴ طرح تولیدی شهرستان رزن مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در شهرک صنعتی رزن تعداد ۵ واحد تولیدی طی چند سال گذشته به علت بدهی بانکی به مالکیت بانک‌ها درآمده، برخی از طرح‌ها از طریق بانک‌ها به مزایده گذاشته شده بود که متقاضی برای خرید نداشت.

وی ادامه داد: طی جلسه مذکور قرار شد تا بانک‌ها در اولویت اول، واگذاری واحدهای تولیدی به مالکین قبلی را در دستور کار قرار داد یعنی به نوعی اگر مالک قبلی برنامه برای تولید داشته باشند، واحد تولیدی به وی واگذار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: اگر تولیدکنندگان سابق این واحدهای تولیدی، برنامه‌ای برای تولید نداشته باشند؛ این واحدهای تولیدی در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تأکیدات رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه اگر بانک‌ها طلبی از واحدهای تولیدی داشته باشند در مراحل وصول، به هیچ عنوان واحدهای تولیدی نباید در مسیر تعطیلی قرار گیرند، گفت: این سیاست در استان توسط استاندار اجرا و به دستگاه‌ها و بانک‌های استان نیز ابلاغ شده است.

پورمجاهد در این خصوص تصریح کرد: اگر واحدهای تولیدی مشکلی دارند می‌توانند از طریق سامانه ستاد تسهیل یا مراجعه به دستگاه متولی مشکل خود را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید:
معاون استاندار همدان از رفع موانع فعالیت چهار واحدتولیدی استان خبر داد
معاون استاندار همدان: موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران برداشته شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.