فرماندار آبدانان از جراحی بزرگ دولت خبر داد
15 دی 1400 - 13:30
بازدید 382
7
فرماندار جدید آبدانان در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان بر مردم داری مدیران و رفع گرفتاریها و مشکلات مردم تاکید و گفت مدیران ادارات در جهت توسعه و آبادانی شهرستان بایستی سهم خود را با توجه به محدودیتهای منابع از مدیران کل طلب و احصا کنند.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

به گزارش گفتمان: یداله حاتمی اولویت کاری خود را راههای مواصلاتی شهرستان عنوان نمود و تصریح کرد از آنجا که مردم بیشترین آسیب را از جاده ها دیده اند لذا تعریض و حذف نقاط حادثه خیز از مهمترین دستورات کاری خود قرار داده و در جهت تسهیل در راههای ارتباطی از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی به مشکلاتی مثل نبود پزشک بیهوشی و عدم برخورداری ادارات شهرستان از سیستم الکترونیکی گلایه و تاکید کرد هر چه سریعتر این مشکلات مرتفع و بروز چنین مشکلاتی نباید مانع کار کردن در این خطه شود.

 

حاتمی با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت در آینده بیان داشت از سال ۱۳۹۷ بیست و پنج کالای اساسی از ارز نیمایی ۴۲۰۰ تومانی استفاده که به تدریج ارز تدریجی برخی از این کالاها حذف و اکنون تنها هفت قلم کالا باقیمانده که دولت مصمم به حذف ارز نیمایی آنها خواهد بود.

فرماندار آبدانان اظهار داشت فسادزا بودن و وجود رانت در ارز نیمایی دولت را مصمم به حذف ارز دو نرخی با وجود همه مصائب و گرفتاریهای آن نموده است.

وی حذف ارز کالاهایی مثل نهاده های دامی، گوشت، ذرت، روغن های نباتی و… را در این طرح عنوان و تاکید کرد ارز نیمایی دو قلم کالای حیاتی مثل دارو و گندم حذف نخواهد شد .

حاتمی خاطرنشان کرد حذف ارز تدریجی ممکن است تبعاتی مثل گرانی و افزایش قیمت برخی کالاها را در پی داشته باشد که متولیان امر و دستگاههای مرتبط بایستی پای کار بوده و با تامین و توزیع مناسب و نیز رصد و نظارت دقیق از ایجاد هرگونه بحران در شهرستان جلوگیری به عمل آورند.

بیشتر بخوانید:
استاندارد سازی و نوسازی شبکه برق آبدانان و بخش سرابباغ
حق مناطق جنگی شهرستانهای آبدانان، دره شهر و بدره بطور جد پیگیری می شود

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.