بیش از هزار و ۶۰۰ پزشک کرمانشاه به کرونا مبتلا شدند
05 شهریور 1399 - 18:23
بازدید 123
3

رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ پزشک در سطح استان به این بیماری مبتلا شده‌اند. به گزارش گفتمان زاگرس به نقل از ایرنا: دکتر محمدباقر حیدری روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: از […]

پ
پ

رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ پزشک در سطح استان به این بیماری مبتلا شده‌اند.

به گزارش گفتمان زاگرس به نقل از ایرنا: دکتر محمدباقر حیدری روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: از این آمار تاکنون ۶ نفر از پزشکان استان در زمان انجام خدمت براثر ابتلا به کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رییس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۲۰۰ پزشک کشور در راه مقابله با کرونا به شهادت رسیدند، گفت: امروز جامعه پزشکی تمام قد برای دفاع از سلامت مردم به میدان آمده است.

حیدری با بیان اینکه آمار ابتلا به کرونا در کرمانشاه روز به روز در حال کاهش است، اظهارداشت: نباید فراموش کنیم که بهترین راه تشکر از پزشکان رعایت پروتکل های بهداشتی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در این ایام‌ با وجود شیوع بیماری کرونا، پزشکان کرمانشاهی ضمن تاخیر بیش از ۱۲ ماهه پرداخت بخشی از حقوق، در حال خدمت رسانی هستند.

رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه با اشاره به اهمیت سرمایه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: مردم به پزشکان به عنوان سرمایه های اجتماعی اعتماد کرده‌اند اما متاسفانه همواره عده ای بدون آگاهی به دنبال تخریب این سرمایه های اجتماعی هستند.

مراقب کرونا در محرم باشید

استاندار کرمانشاه نیز در این نشست با هشدار نسبت به احتمال شیوع بیماری کرونا در ایام محرم، گفت: امیدواریم در ایام عزداری های محرم توجه ویژه‌ای به شیوه نامه های بهداشتی داشته باشیم.

هوشنگ بازوند تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که به دلیل بی احتیاطی های ما، کادر درمان با مشکل روبه رو و وضعیت بیماری کرونا در جامعه بحرانی شود.

وی با بیان اینکه  دستور العمل های ستاد کرونا حکم قانون را دارند، گفت: اگر مقداری بر رعایت قانون و پروتکل های بهداشتی پا فشاری کنیم بدون شک با مشکل روبه رو نمی شویم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه باید رعایت پروتکل های بهداشتی را به فرهنگ عمومی تبدیل کنیم، اظهارداشت: با تلاش های به عمل آمده امروز استفاده از ماسک در فضا های عمومی به یک فرهنگ تبدیل شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.