تزریق یکهزارمیلیارد تومان به طرح‌های اشتغال روستایی در سفر رییس جمهور به لرستان
18 دی 1400 - 19:12
بازدید 223
4
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تزریق یکهزار میلیارد تومان منابع مالی برای تداوم طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سفر ۱۹ آذر رییس جمهور و هیات دولت به استان، توافق شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: “علی آشتاب” ضمن اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال در لرستان گفت: با همکاری سیستم بانکی در استان از محل اعتبارات اشتغال روستایی ۳۳۴ میلیارد تومان تسهیلات طی چهار سال گذشته در استان پرداخت شده است.

وی  ادامه داد: این مبلغ  جهت  حمایت از اقتصاد روستا و عشایر و ایجاد اشتغال به بیش از یکهزار و ۴۰۰ طرح پرداخت شد که با بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال پنج هزار و ۸۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: تامین و تخصیص دست کم ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی استان نیز در این سفر پیشنهاد و تصویب شده است.

آشتاب تصریح کرد: تامین ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال خانوارمحور با اولویت زنان سرپرست خانوار و تخصیص منابع بند ” الف” تبصره ۱۸ قانون بودجه به منظور به منظور اتمام طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۰ درصد نیز از دیگر رهاوردهای سفر رییس جمهور به لرستان است.

وی تاکید کرد: این مصوبات و توافق ها به منظور بهره مندی مردم و واحدهای تولیدی استان از سفر رییس جمهور با جدیت در حال پیگیری است.

بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در راستای اجرای برنامه اشتغال گسترده و مولد با تاکید بر اشتغال جوانان، دانش‌آموختگان دانشگاه، زنان و اشتغال حمایتی است.

بیشتر بخوانید:
واکنش معاون استاندار به انتقاد از میزان بودجه عمرانی خرم‌آباد
اشتغال در لرستان نیازمند نگرش متفاوت مردم و مسوولان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.