ایجاد و ارتقاء تکنولوژی ۳۲ سایت نسل سوم وچهارم در روستاهای بالای ۲۰ خانوار
21 بهمن 1400 - 15:15
بازدید 149
3
مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان در حاشیه کلنگ زنی سایت هزاردر و بهره برداری از سایت روستای بانکت شهرستان آبدانان گفت تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سطح استان از نعمت اینترنت برخوردار هستند.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

به گزارش گفتمان: عباس بیرامی با اشاره به سه نقطه مشکل دار از نظر اینترت در سطح شهر آبدانان بیان کرد سه نقطه کوی اندیشه، هزاردر و باقرصدر با مشکل ضعف اینترنت مواجه بودند که مشکل کوی اندیشه با راه اندازی یک سایت مرتفع، هزاردر  نیز با احداث و راه اندازی این سایت برطرف و محله باقرصدر به دلیل وجود معارض نصب سایت آن با مشکل مواجه شده است.

وی افزود در سطح روستاها نیز با احداث سایت لرغه، سرپله و سایت نسل ۴ ایرانسل وچکبود و همچنین فیبر نوری روستاهای گنداب و انجیره از نظر زیرساختی مشکلات آنها مرتفع و اینک با نصب و راه اندازی سایت بانکت با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال مشکل اینترنت این روستا و نیز بخشی از روستای هفت چشمه برطرف خواهد شد.

بیرامی اضافه کرد با راه اندازی سایت آب انار، سیاهکل و هلیوه و نیز با ارتقا سایت لرغه، آب طاف و تپه حمام علیا و سفلی که جمعا برای این پروژه های ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده مشکل این روستاها حل خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات تصریح کرد سایت روستای سیاگاو آماده بهره برداری است و تنها برق آن نصب نشده و همچنین روستای چمکبود با توجه به جمعیت آن با تقویت سایت سرابباغ پوشش ۸۰ درصدی تری جی و فورجی کامل شده اما ایدال ما نبوده لذا با نصب و راه اندازی سایت نسل ۴ ایرانسل با اعتبار ۳ میلیارد ریال به زودی مشکل این منطقه نیز برطرف خواهد شد.

بیرامی تاکید کرد با استفاده از ویژگی رومینگ بین ارتباطی مشترکین همراه اول با تغییر تنظیمات گوشی خود از باند ایرانسل برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید:
۱۰ درصد روستاها در استان ایلام فاقد اینترنت هستند
ایجاد محدودیت چاره ساز نیست

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.