اختتامیه اولین جشنواره ملی گرافیک با عنوان “دقیقه ۵۵” در ایلام
23 بهمن 1400 - 13:26
بازدید 245
5
اختتامیه اولین جشنواره ملی گرافیک با عنوان "دقیقه ۵۵" امروز شنبه با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی و با ادای احترام و نثار گل به مقام شامخ شهدای زمین فوتبال چوار برگزار شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: دبیر جشنواره ملی گرافیک دقیقه ۵۵ در حاشیه گرامیداشت یادواره حادثه بمباران زمین فوتبال چوار گفت: این جشنواره با دعوت از طراحان گرافیک حرفە ای از سراسر کشور به ایلام در روزهای ۲۱ تا ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ برگزار و در آن هنرمندان به ابعاد مختلف این واقعه در قالب هنر گرافیک پرداختند.

مسعود نجابتی افزود: در این جشنواره ۴۰ نفر از گرافیست های سراسر کشور حضور پیدا کرده اند که به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان این جشنواره سه اثر برگزیده انتخاب و معرفی شد که به نفر اول مدال طلای ویژه این جشنواره همراه با لوح تقدیر و جایزه نقدی، نفر دوم مدال نقره، لوح تقدیر و جایزه نقدی و نفر سوم مدال برنز، لوح تقدیر و جایزه نقدی تعلق گرفت.

دبیر جشنواره گرافیک دقیقه ۵۵ گفت: آقایان ابوالفضل کریمی از تهران، احمد وجدان نژاد از یاسوج و محمد رازقی از قزوین به عنوان افراد اول تا سوم توسط هیات داوران این‌جشنواره برگزیده شدند.

وی تاکید کرد: همچنین هیات داوران، محمدقادر صباحی از ایلام، یونس رجبی از تهران، یاسر باغداری مفرد از بوشهر، محمدرضا حاجی ملااسدی از البرز و خانم‌ مژده حبیبی از کرمانشاه به عنوان ‌افراد شایسته تقدیر معرفی شدند

نجابتی اظهار داشت: این آثار در نهایت در قالب یک مجموعه نمایشگاهی در جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه قطر به نمایش گذاشته می شود تا جهانیان دریابند که در دوران جنگ هشت ساله چه ظلم و ستم هایی بر مردم این دیار رفته است.

بیشتر بخوانید:
در جشنواره شهید رجایی فقط نیروی دریایی ایلام حائز مقام نشد !!
مدیر تابناک در دو بخش برگزیده چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات ایلام شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.