۶۲ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه کشف شد
09 اسفند 1400 - 16:11
بازدید 87
3
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۶۲ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در این ارتباط یک نفر دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در شهرک صنعتی بیستون، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی چالابه با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی واحد تولیدی مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۶۲ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کاشناسان ارزش آن به ۱۵ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

 

دستگیری سارقان جیب بر در کرمانشاه/مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان جیب بر در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: شهروندانی که مورد سرقت قرار گرفته اند برای ثبت شکایت به اداره مبارزه با سرقت این پلیس مراجعه کنند.

سرهنگ پرویز نظری اظهار کرد: پس از وقوع چند مورد جیب بری از شهروندان تحت عنوان مسافرکش در شهر کرمانشاه خصوصا حوزه کلانتری ۲۳ تعاون، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی چهار عضو یک باند شامل ۲ مرد و ۲ زن شده که با استفاده از خودروهای مختلف از جمله پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ و پراید خاکستری اقدام به جیب بری از مسافران از جمله تلفن همراه، پول نقد و … می‌کردند.

سرهنگ نظری با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی از سارقان جیب بر ادامه دارد، گفت: شهروندانی که مورد سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی سارقان به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کرمانشاه واقع در خیابان لشکر مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:
۱۳ دستگاه ماینر غیر مجاز در کرمانشاه توقیف شد
کشف ۱۸ دستگاه‌ ماینر استخراج ارز دیجیتال در استان کردستان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.