نظارت‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ایام پایانی سال تشدید شد
12 اسفند 1400 - 11:15
بازدید 112
4
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بازرسان بهداشت محیط دانشگاه به صورت مستمر و روزانه بر فعالیت مراکز و کارگاه‌های شیرینی و آجیل، نان برنجی، رستوران‌ها و سایر مراکز هدف نظارت و بازرسی را با دقت انجام خواهند داد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: دکتر «ابراهیم شکیبا» افزود: بازرسی به صورت هدفمند و تاکید بر رعایت بهداشت فردی و بهداشت موادغذایی در دستور کار این تیم ها قرار دارد و این بازرسان از تمام مراکزی که با سلامت مردم در ارتباط هستند بازدید و نظارت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: طی روزهای اخیر بیش از ۳۷۵ بازدید از مراکز هدف انجام شده و بیش از ۳۵ اخطار بهداشتی صادر و ۱۰ مورد از کارگاه‌های متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باتوجه به شیوع ویروس اُمیکرون در استان، این تیم‌ها با محوریت مقابله با این ویروس در بحث پیشگیری و آموزش نیز با جدیت تمام بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح استان نظارت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است امسال باتوجه به شیوع اُمیکرون با همراهی مردم به گونه ای ویژه عمل کرده تا بتوانیم سلامت شهروندان را حفظ کرده و از تشدید وضعیت بیماری کرونا در استان جلوگیری کنیم.

شکیبا عنوان کرد: درخواست ما از مردم این است که  با رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در مراکز تجمعی، ضمن حفظ سلامت خود و عزیزان‌شان، خادمان بهداشت را در مسیر برقراری سلامت مردم عزیز استان همراهی کنند.

وی در پایان گفت: سامانه ۱۹۰ پل ارتباطی مردم با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است و مجموعه دانشگاه در صورت اعلام هرگونه شکایت از سوی مردم، پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی دارد.

بیشتر بخوانید:
شلوغی بازارهای کرمانشاه فرش قرمزی برای شیوع کرونا است
محدودیت‌ها در کرمانشاه کماکان ادامه خواهد داشت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.