مردم ایلام باید مرغ تولیدی خود را نسبت به سایر استان ها ارزانتر بخرند
13 اسفند 1400 - 15:26
بازدید 105
6
استاندار ایلام: استاندار ایلام اظهار داشت: باید مردم ایلام مرغ تولیدی خود را حداقل کیلویی ۲,۰۰۰ تومان ارزان‌تر نسبت به دیگر استان‌ها تهیه کنند زیرا ما نمی‌توانیم هم تولید کننده باشیم هم مرغ را گران‌تر از دیگر استان‌ها بخریم.
پ
پ

به گزارش گفتمان: حسن بهرام نیا گفت: اگر سازمان جهاد کشاورزی استان برای نظارت بر بازار کمبود نیرو دارد باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که از نیروهای سایر معاونت‌ها استفاده و به جمع بازرسان اضافه کند زیرا من بعد بهانه عدم نیروی کافی در این حوزه پذیرفتنی نیست.

وی افزود: فرمانداران باید به صورت روزانه نظارت بر شیوه توزیع نهاده ‌های دامی استان داشته و به صورت ماهانه به استانداری گزارش کنند.

بهرام نیا مطرح کرد:در حوزه ذخیره سازی مرغ در سردخانه‌ها لازم است پشتیبانی امور دام پیگیرها در ارتباط با نیازهای استان در دستور کار داشته باشد.

وی بیان کرد: اگر کیفیت میوه‌ها مطلوب بود بازرسان دستور توزیع را صادر کنند و اگر غیر از این باشد آنها را به اتحادیه تعاون روستایی کشور برگردانند زیرا این اتحادیه به عنوان مباشر تامین موظف به تهیه میوه با کیفیت شب عید در ایلام است.

استاندار ایلام تصریح کرد: برای نوسازی و به روز کردن دستگاه‌ها در نانوایی‌ها مهلت تعیین شده و کماکان بر سر قرار خود هستیم و در زمان مقرر باید گزارش‌های لازم ارائه شود.

بیشتر بخوانید:
ممنوعیت عرضه مرغ زنده و کشتار غیر مجاز از ۱۰ خردادماه در استان ایلام
۱۳۴ نفر از دلالان نهاده و مرغ در استان ایلام معرفی شدند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.