رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی کشور در شهرکرد آغاز شد
13 اسفند 1400 - 22:52
بازدید 420
7
بیست و چهارمین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی آقایان از روز جمعه با حضور ورزشکاران ۲۰ استان در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد آغاز شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: سرپرست هیات بدن‌سازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری گفت: در این دوره از مسابقات ۴۶۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور در گروه‌های نوجوانان، جوانان، امید، معلولان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سعید محمدی فارسانی با بیان اینکه رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تا روز یکشنبه، ۱۵ اسفند ادامه خواهد داشت، افزود: مسابقات گروه‌های نوجوانان، جوانان و معلولان روز جمعه برگزار می‌شود و بزرگسالان و پیشکسوتان در روز شنبه با دست راست و در روز یکشنبه با دست چپ به مصاف هم می‌روند.

وی تصریح کرد: برگزیدگان این دوره از رقابت‌ها با تایید کمیته فنی فدراسیون و با عضویت در تیم ملی، خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی که چهارم اردیبهشت سال آینده در سمرقند برگزار می‌شود، آماده خواهند کرد.

ورزشکاران استان‌های مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، فارس، البرز، همدان، هرمزگان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، تهران، اصفهان، گلستان، لرستان، قزوین، بوشهر، خوزستان، ایلام و یزد در رقابت‌های مچ اندازی شهرکرد حضور دارند.

بیشتر بخوانید:
چهارمحال و بختیاری در توسعه زیرساخت‌های ورزشی یکی از فقیرترین استان‌هاست
چهارمحال و بختیاری می‌تواند قطب ورزش کشور باشد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.