استاندار: مدیران استان کرمانشاه بدون حاشیه و فرصت‌سوزی به مردم خدمت کنند
14 اسفند 1400 - 19:48
بازدید 70
3
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هیچ مدیری در استان کرمانشاه حق ندارد با حاشیه‌سازی و فرصت‌سوزی وقت خدمت کردن به مردم استان را بگیرد، تاکید کرد: باید مجموعه دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و مراکز خیریه و دیگر نهادها دست در دست هم دهیم و به مردم استان کرمانشاه خدمت کنیم.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «بهمن امیری مقدم» روز شنبه در آئین افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور در سرسرای کمیته امداد استان، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار به همه پاسداران انقلاب اسلامی؛ نهاد کمیته امداد را نهادی مقدس در خدمت به نیازمندان و محرومان جامعه دانست و افزود: تاسیس کمیته امداد یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران و انقلاب است که وظیفه خود را خدمت به محرومان قرار داده است.

وی کمک کردن به نیازمندان را یکی از اهداف این نهاد دانست و گفت: توانمندسازی، مستقل شدن و روی پای خود ایستادن خانوارهای مددجو و نیازمند هدف اصلی باید باشد و ما نیز باید بیشتر در کمک به این قشر به فکر توانمند سازی آنها باشیم.

امیری مقدم با تاکید بر حفظ کرامت مددجویان گفت: در راستای توانمندسازی خانوارهای مددجو؛ باید ابتدا به آنها مشاوره شغلی مانند مشاغل خانگی، روستایی و دیگر رسته های شغلی متناسب با محیط زندگی و توان آنها بدهیم و آنان را به توانمندسازی تشویق کنیم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره به رونمایی از سامانه هوشمند،” آسان صدقه” کمیته امداد در این مراسم، ضمن قدردانی از آنان برای راه اندازی این سامانه الکترونیکی خواستار جلب مشارکت بیشترین خیرین و نیکوکاران به خصوص سرمایه داران استان شد و گفت: ما در سطح کشور سرمایه داران نیک سرشت و خیر و نیکوکار زیادی داریم اما متاسفانه کمتر در کرمانشاه کار خیریه انجام می دهند که باید آنان را جذب کنیم.

امیری مقدم یکی از ارکان کمیته امداد را کمک های مردمی و خیرین مردمی دانست و افزود: این نهاد انقلابی به پشتوانه کمک های مردمی به بسیاری از نیازمندان در حوزه های مختلف خدمت رسانی می کند که در این راستا با اطلاع رسانی بیشتر می تواند کمک های مردمی بیشتری برای نیازمندان جمع آوری کنند.

تامین مسکن یکی از مهمترین نیازهای خانوارهای کرمانشاهی است

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانش همچنین با قدردانی و تقدیر از احداث و واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان کمیته امداد گفت: امروزه یکی از مهمترین مشکلات خانوارهای کرمانشاهی تامین مسکن است، زیرا اجاره بهاء سنگین در شهر کرمانشاه باعث رنج و عذاب خیلی از خانوارها شده و در ابتدای هر سال یکی از مهمترین دغدغه ها و نگران های آنان افزایش قیمت اجاره بهاء مسکن است.

امیری مقدم، خدمت کردن به مردم را با ارزش ترین دارایی هر کس در جهان دانست و افزود: کسی که به مردم به ویژه نیازمندان خدمت کند، بهشت را برای خودش خریده است بنابراین تا جایی که می‌توانیم باید نیت و هدف و عمل ما خدمت به مردم باشد.

گفتنی است در این مراسم؛ که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، علاوه بر واگذاری ۱۹۴ واحد مسکونی،از سامانه الکترونیکی هوشمند “آسان صدقه “کمیته امداد کرمانشاه رونمایی شد و همچنین از هزار و ۸۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان که توانمند شده بودنئ نیز تقدیر به عمل آمد.

حدود ۲۰۰ هزار نفر از ۲ میلیون نفر جمعیت استان کرمانشاه زیرپوشش کمیته امداد است.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز شنبه با حضور در ساختمان مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی علاوه بر رونمایی از سامانه امداد هوشمند (سها)، پروژه خودکفایی و توانمندسازی ۵۴ هزار خانوار کمیته امداد و همچنین ۸ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی احداث شده برای مددجویان سراسر کشور را افتتاح کرد.

رئیس جمهور همچنین در این ارتباط تصویری پنل‌های خورشیدی روستای ملا علی در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید:
مدیری می تواند ادعای خدمت به مردم کند که برنامه داشته باشد
مدیران ارگان‌ها نباید نسبت به اعلام جرم تسامح و غفلت داشته باشند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.