تعزیرات حکومتی با گرانفروشی و احتکار قاطعانه برخورد کند
15 اسفند 1400 - 12:22
بازدید 148
3
استاندار همدان: استاندار همدان خواستار تسریع در رسیدگی و توجه به پرونده‌های تعزیراتی شد و تاکید کرد: تعزیرات حکومتی در شرایط موجود باید با گرانفروشی و احتکار به طور قاطع مقابله و مبارزه کند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز یکشنبه با حضور در اداره تعزیرات حکومتی و بازدید از بخش‌های مختلف این نهاد افزود: برخورد قاطع با کسانی که ارزاق عمومی و زندگی مردم ‌را مختل‌ می‌کنند باید در اولویت‌ های کاری تعزیرات حکومتی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فراوانی پرونده‌ها، فرآیند صدور احکام را طولانی کرده که این روند باید اصلاح شود اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود نبود کارایی در برخی از قوانین موجود است چرا که با گذشت زمان بازدارندگی خود را از دست داده است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه نیازمند بازنگری قوانین هستیم ادامه داد: قوانین باید به گونه‌ای بازنگری شود که ابزارهای لازم و بازدارنده را در اختیار تعزیرات حکومتی قرار دهد.

وی یادآوری کرد: با توجه به محدودیت‌ها و شرایط موجود، تعزیرات حکومتی استان تلاش‌های ارزنده‌ای داشته که شایسته قدردانی است.

استاندار همدان گفت: تعزیرات یکی از مجموعه‌هایی است که بعداز انقلاب اسلامی شکل گرفت و در طول بیش از ۳۰ سال فعالیت خود، اقدامات موثری داشته است.

قاسمی فرزاد افزود: ساختمان اداره کل تعزیرات حکومتی قدیمی و وضعیت نامناسبی دارد که باید در فرآیند جابه‌جایی ساختمان‌ها و فروش املاک دولتی، ساختمانی در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:
گله مندی مردم از گرانفروشی کالاهای اساسی
برخورد قاطعانه با متخلفان و گران فروشان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.