موانع و مشکلات کارخانه کیوان همدان برطرف شد
19 اسفند 1400 - 10:09
بازدید 59
3
استاندار همدان: استاندارهمدان گفت: با همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه در استان، موانع شرکت کیوان تا کنون برطرف شده و باعث شد تا به چرخه تولید بازگردد
پ
پ

به گزارش گفتمان: علیرضا قاسمی‌فرزاد،ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات کارخانه کیوان، گفت: شرکت کیوان، به اداره مالیات و همچنین تامین اجتماعی بدهی دارد و به دنبال این بدهی، مشکلاتی در اداره ثبت اسناد استان دارد.

وی افزود: در این جلسه سعی شد تا بدهی کارخانه کیوان، به صورت ۴۵ماهه تقسیط شود.

استاندار همدان با اشاره به  مشکلات مالیاتی شرکت کیوان اظهار داشت: این موضوع در قالب چند بخش قابل پیگیری است و بخشی از مشکل مالیاتی این شرکت، داشتن بدهی‌‌ بود که قابل تقسیط است.

وی گفت: دیگر مشکلات مالیاتی شرکت کیوان به مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نیاز دارد و مقرر شد تا این بخش رابه صورت کارشناسی در کارگروه تسهیل بررسی شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: باید  تغییرات هیئت مدیره شرکت کیوان به ثبت رسانده شود تا فرآیند‌های اداری آن دچار مشکل نشود و این شرکت در  راستای پرداخت بدهی و مطالبات کارگران اقدام کند.

استاندار همدان گفت: کارخانه کیوان مکلف شده تا برای رونق تولید، طی ۶ ماه برنامه‌ای مدون از طرحِ خود برای ارتقا سطح کیفی و کمی تولیدات این کارخانه ارائه کند.

وی بیان داشت: با همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه در استان، موانع شرکت کیوان تا کنون برطرف شده و باعث شد تا به چرخه تولید بازگردد.

این مقام مسئول در پایان گفت: کارخانه کیوان یکی از ۱۸ هلدینگ داروگر در کشور است و با برند‌های کام، شکلات تافی و برند کامک، بخشی از زنجیره محصولات غذایی کشور را تأمین می‌کند.

بیشتر بخوانید:
مشکلات کارخانه تولید بخاری رزن خارج از استان همدان است
تنها کارخانه سنگشور غرب کشور به علت عدم حمایت به تعطیلی کشیده شده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.