فریاد بی صدای کردستان به ایلام رسید
20 اسفند 1400 - 9:56
بازدید 99
2
نمایش خیابانی "فریاد بی صدا" باحمایت حوزه هنری استان کردستان به پنجمین جشنواره سراسری "شرهانی" ایلام راه پیداکرد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: مسوول واحد نمایش حوزه هنری کردستان روز پنجشنبه در یک گفت و گوی خبری اظهار داشت: نمایش خیابانی “فریاد بی‌صدا” به کارگردانی “امیر زارع زاده” به موضوع بمباران شیمیایی حلبچه، سردشت و انفال توسط رژیم بعث عراق پرداخته و در آن سعی شده بخشی از جنایت‌های رژیم بعث علیه کردها به تصویر درآید.

شهرام میرزایی افزود: در پنجمین جشنواره سراسری “شرهانی” که از ۲۰ تا ۲۲ اسفند در شهرستان دهلران برگزار می‌شود از بین ۵۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه بر اساس انتخاب هیات انتخاب، ۱۱ نمایش از جمله نمایش “فریاد بی صدا” از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به بخش نهایی راه پیدا کرد.

وی اضافه کزد: مرحله نهایی این جشنواره خیابانی در روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند با داوری محمود رضا رحیمی، حمید رضا نعیمی و مصطفی کولیوند در محل پارک شقایق دهلران برگزار می شود، نمایش  “فریاد بی صدا” هم شنبه ۲۱ اسفند ساعت ۱۷:۳۰ در این محل اجرای خود را به نمایش می گذارد.

مسوول واحد نمایش حوزه هنری کردستان گفت: در این دوره از جشنواره نمایش “انفال شدگان” به کارگردانی “مختار محمدی” از هنرمندان توانمند مریوانی نیز حضور دارد که این اجرا روز جمعه ساعت ۱۸ در مکان در نظر گرفته شده اجرا می‌شود.

اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری “شرهانی” و معرفی برگزیدگان دوشنبه ۲۲ اسفند در دهلران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:
جایگاه استان ایلام در حوزه فیلم و هنر دفاع مقدس مغفول مانده است
صدور مجوز نمایش برای ۲ فیلم سینمایی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.