اختصاص ۸۰۰میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات مصوبات سفر ریاست ‌جمهوری به استان
24 اسفند 1400 - 10:20
بازدید 59
2
استاندار ایلام خبر داد ؛ استاندار ایلام گفت: با رایزنی های انجام شده ۸۰۰ میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان اختصاص یافت.
پ
پ

به گزارش گفتمان: دکتر حسن بهرام نیا در حاشیه نشست در نهاد ریاست جمهوری با معاونین اجرایی ریاست جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و تعدادی از وزیران از اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات مصوبات سفر ریاست ‌جمهوری به استان خبر داد.

وی افزود: در نشست امروز با تعدادی از اعضای کابینه دولت ۳۰۰ میلیارد تومان و در نشست قبلی با رئیس جمهور نیز ۵۰۰ میلیارد تومان و در مجموع ۸۰۰ میلیارد تومان مازاد از مصوبات سفر ریاست جمهوری بابت موضوعات مغفول مانده در سفر به استان اختصاص یافت.

استاندار ایلام در ادامه ابراز امیدواری کرد: با نگاه مثبت ریاست محترم جمهوری و اعضای محترم هیات دولت به استان روند اجرای مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان با شتاب بیشتری دنبال شود که این مهم می تواند نقش مهمی در توسعه و ایجاد اشتغال برای جوانان داشته باشد.

گفتنی است که استاندار ایلام در تداوم رایزنی های خود در مرکز به اتفاق معاون امور عمرانی و جمعی از مسئولان استانی به ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری رفت و در نشست با معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست ‌جمهوری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر نفت، وزیر بهداشت، دکتر ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نیرو پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری به ویژه موضوعات مغفول مانده در سفر شد.

بیشتر بخوانید:
ایلام از موفق ترین استان ها در جذب بودجه بوده است
تحقق کامل مصوبه سفر رییس جمهور به استان در حوزه فیبر نوری روستایی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.