هشدار سطح قرمز به دلیل تلاطم شمال غرب خلیج فارس صادر شد
25 اسفند 1400 - 21:36
بازدید 57
2
اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال غرب خلیج‌فارس از روز چهارشنبه، هشدار سطح قرمز صادر کرد.
پ
پ

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال غرب خلیج ‌فارس از روز چهارشنبه، هشدار سطح قرمز صادر کرد.

به گزارش گفتمان: اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال غرب خلیج ‌فارس از روز چهارشنبه، هشدار سطح قرمز صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: از اواخر روز چهارشنبه متلاطم شدن دریا و وزش باد شدید و ارتفاع موج بین ۲ تا چهار متر در شمال غرب خلیج‌فارس شامل مناطق ساحلی و دور از ساحل تا اواخر وقت پنجشنبه پیش بینی می‌شود.

براساس این اطلاعیه اثر مخاطره احتمال غرق شدن شناورهای تجاری و صیادی، آسیب دیدن شناورهای مستقر در بنادر صیادی و تاسیسات ساحلی و فراساحلی، از بین رفتن قفس‌های پرورش ماهی و تورهای صیادی، وقوع سیلاب ساحلی و بالاآمدن سطح آب در مجاورت سواحل است و به ممنوعیت تمام فعالیت‌های دریایی، اتخاذ تمهیدات لازم توسط فعالان دریایی برای پیشگیری از خسارت توصیه شده است.

بیشتر بخوانید:
فلرهای نفتی اهالی برخی روستاهای خوزستان را به انواع بیماری دچار کرده است
کار مردم اهواز به جیره غذایی رسید/ آب همچنان مهمان معابر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.