آقای معاون اول! واقعا به بهبود کیفیت خودروهای داخلی امید دارید؟
26 اسفند 1400 - 19:57
بازدید 130
6
بهتر است با این شرایط دولت در گام اول، رقبای قدر برای این دو شرکت بسازد تا آنها طعم رقابت را بچشند و در مرحله دوم ورود خودروهای خارجی را آزاد کند تا مردم بتوانند با قیمت مناسب یک خودروی زیبا و ایمن سوار شوند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: معاون اول رئیس جمهور گفته است:« در صورت عدم تامین رضایت مردم در وهله اول باید رقبای جدیدی در داخل برای شرکت‌های خودروسازی بزرگ ایجاد کرد. در غیر این صورت برای تقویت رقابت حتی اگر مجبور شویم باید به واردات نیز فکر کنیم.»

نمی‌دانم منظور آقای مخبر از رضایت مردم چیست اما فکر می‌کنم کسانی که از خودروهای داخلی استفاده می‌کنند قاعدتا از کیفیت و قیمت خودرو باید رضایت داشته باشند که بعید به نظر می‌رسد به این زودی‎‌ها این دو خودروساز بزرگ ایران، تغییری در شیوه رفتاری خود در قبال مشتریان داشته باشند.

به قول رییس راهنمایی و رانندگی:«خودروهای ما نه زیبا هستند نه ایمنی دارند نه کیفیت، خیلی هم گران هستند .از ۱۰۰ تصادف، ایربگ ۹۳ خودرو باز نمی‌شود»

واقعا تا کی باید کم‌کاری خودروسازها را تحمل کنیم. مسئله‌ای که با تذکر مقام معظم رهبری هم روبرو شده است. ایشان  با بیان اینکه با وجود حمایت زیاد از صنعت خودرو در کشور، کیفیت خودرو خوب نیست فرمودند: مردم ناراضی‌اند و حق با مردم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.