استاندار همدان به مشکلات کارگران غارعلیصدر رسیدگی کرد
27 اسفند 1400 - 10:37
بازدید 61
4
استاندار همدان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از غارعلیصدر با حضور در جمع کارگران این مجموعه به مشکلات و درخواست های آنها رسیدگی و دستورات لازم برای رفع مشکلات ارائه کرد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: علیرضا قاسمی فرزاد در جمع نیروهای کاری غار علیصدر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا بیشتر اماکن و مراکز گردشگری از جمله غارعلیصدر تعطیل شدند بنابراین نه تنها این مکان درآمدی در این مدت نداشته است بلکه هزینه های صورت گرفت که زیان انباشته محسوب می شود.

وی افزود: علت طرح تحقیق و تفحص از غارعلیصدر این است که درآمد کسب شده از غارعلیصدر صرف هزینه ها شده و حقوق دولتی پرداخت نشده است و طبق آخرین بررسی های صورت گرفته مجموعه علیصدر ۱۷ میلیارد تومان به دولت بدهکار است.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان بیان کرد: پرداخت نکردن حقوق دولتی توسط مجموعه غارعلیصدر سبب انفصال از خدمت شماری از مدیران فعال در این مجموعه شده است و مسئولتی به این افراد داده نمی شود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: دیوان محاسبات در حال بررسی دیون دولتی غارعلیصدر است بنابراین احتمال افزایش رقم ۱۷ میلیارد تومان بدهی این مجموعه بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه مدیریت منابع انسانی در گذشته به خوبی انجام نشده و همه درآمدها هزینه شده است با این وجود علاقه مند به ساماندهی نیروی کاری فعال در این مجموعه و تعیین تکلیف نیروهایی که هم اینک بیکارند هستیم.

استاندار همدان گفت: شهرستان کبودرآهنگ از نظر رنگ بندی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و با توجه به مصوبه ستاد کرونا از ۵۰ درصد ظرفیت این مجموعه می توان بهره گرفت.

بیشتر بخوانید:
۱۷۴ تفاهمنامه برای توسعه گردشگری علیصدر منعقد شد
اولویت دولت حمایت از تولید و توجه به معیشت مردم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.