۸۰ درصد ظرفیت برخی هتل‌های کرمانشاه پر شده است/ برخورد جدی با خانه مسافرهای غیرمجاز
02 فروردین 1401 - 10:51
بازدید 71
5
نائب رئیس اتحادیه هتل‌داران کرمانشاه گفت: ۸۰ درصد ظرفیت برخی هتل‌های کرمانشاه پر شده و آمادگی برای پذیرش مسافران نوروزی وجود دارد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: سیروس گل‌عنبر با اشاره به استقبال خوب مسافران از اقامت در هتل‌ها و اماکن اقامتی استان اظهار داشت: ۸۰ درصد ظرفیت برخی از هتل‌های استان پر شده است.

وی عنوان کرد: مهمانپذیرهای واقع در مرکز شهر کرمانشاه با وجود ظرفیت خوب به دلیل وجود مشاغل مزاحم و عوامل دیگر مورد استقبال مسافران قرار نمی‌گیرند و باید برای آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

گل‌عنبر گفت: شلوغی، تراکم و دستفروشان موجود در مرکز شهر بسیاری از مهمانپذیرهای این منطقه را به تعطیلی می‌کشاند.

وی با بیان اینکه ۴۰ واحد خانه مسافر دارای مجوز در کرمانشاه وجود دارد افزود: تعدادی خانه مسافر غیرمجاز هم وجود دارد که میراث فرهنگی و اماکن با دستور دستگاه قضایی در حال برخورد هستند.

گل‌عنبر عنوان کرد: ۲۷ هتل، ۱۹ مهمانپذیر و ۴۰ خانه مسافر و واحد‌های بوم‌گردی در استان فعال است و در مجموع ۴۵۰۰ ظرفیت تخت در استان وجود دارد.

نائب‌رئیس اتحادیه هتل‌داران کرمانشاه با اشاره به اینکه در قیمت اماکن اقامتی و هتل‌ها افزایشی اعمال نشده است گفت: پروتکل‌های بهداشتی در تمام اماکن مورد توجه قرار گرفته و بیشتر کارکنان و خدمه دز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: تمام واحد‌های اقامتی آمادگی پذیرایی از مسافران را دارند و مسافران نیز باید حداقل دو دز واکسن را دریافت کرده باشند.

بیشتر بخوانید:
روزگار ناخوش هتل‌های کرمانشاه
گردشگری کرمانشاه به کجا می‌رود؟

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.