بازدید ۲۷ هزار نفری گردشگران از جاذبه های تاریخی همدان
02 فروردین 1401 - 11:03
بازدید 92
7
شروع تعطیلات سال نو یعنی از ۲۹ اسفند تا ۱ فروردین ۱۴۰۱ طبق اعلام مسئولان استان ۲۷ هزار و ۱۰۴ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی همدان بازدید کرده‌اند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: از همدان حجت الاسلام احمد حسن فلاحی در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفراستان همدان اظهار داشت: روستاها ‌و خانه‌های بومگردی همدان از جمله مکان‌هایی هستند که باید از سفرهای نوروزی بهره‌مند شوند.

نماینده مردم همدان در محلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از وقفه دو ساله سفرهای نوروزی به دلیل اپیدمی کرونا، امسال با بهبودی اوضاع سلامت جامعه، مسافرت‌ها بیشتر شده است‌ افزود: همدان یکی از استان‌هایی است که به عنوان قطب گردشگری مطرح است و در تمام شهرستان‌ها جذابیت‌های فراوانی در این زمینه داشته و ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری دارد و امیدواریم مردم از داشته‌ها، مفاخر گذشته و ‌هویت تاریخی خود مطلع شده و در کنار تفریح و گذران تعطیلات نوروز، ثمره مثبتی نیز برای مردم منطقه داشته باشد.

این مقام مسئول با این توضیح که امیدواریم روستاهای همدان نیز بتوانند در کنار خدماتی که ارائه می‌دهند عایدی خوبی داشته باشند، تصریح کرد: این ایام فرصتی است که اهالی منطقه بتوانند ظرفیت‌های اقتصادی خود را به منصه ظهور گذاشته و نفع ببرند.

فلاحی با اشاره به اینکه روستاها ‌و خانه‌های بومگردی از جمله مکان‌هایی هستند که باید از سفرهای نوروزی بهره‌مند شوند، گفت: این مناطق باید روز به روز توسعه پیدا کرده و معرفی شوند.

بیشتر بخوانید:
فعالیت مراکز گردشگری همدان در نوروز از سرگرفته می‌شود
کرونا به گردشگری همدان ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت زد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.