ماجرای تیراندازی به خودروهای گردشگران در آبدانان چه بود؟
07 فروردین 1401 - 0:41
بازدید 320
5
دیروز صبح در منطقه سراب نقل آبدانان بر اثر حمله مسلحانه افراد ناشناس به این منطقه علاوه بر ایجاد رعب و وحشت برای اهالی موجب زخمی شدن یک پیرزن تلف شدن تعدادی دام و برخورد تیر به خودرو یکی از گردشگران شد.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

به گزارش گفتمان:  صبح روز جمعه در منطقه سراب نقل آبدانان بر اثر حمله مسلحانه افراد ناشناس به این منطقه علاوه بر ایجاد رعب و وحشت برای اهالی موجب زخمی شدن یک پیرزن تلف شدن تعدادی دام و برخورد تیر به خودرو یکی از گردشگران شد.

این اتفاق ناخوشایند نه برای اولین بار رخ داده و نه تازگی دارد چرا که از سالیان گذشته بر اثر اختلاف ملکی بین دو طایفه در بخش مورموری از توابع شهرستان و بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر که منجر به قتل‌های متعدد و درگیری‌های متناوب شده بارها از این دست حوادث شاهد بوده و خسارات جانی و مالی بسیاری را به بار آورده است.

فرماندار آبدانان ضمن تایید حمله افراد ناشناس به روستای سراب نقل در ساعت ۶ صبح روز جمعه بیان کرد این دومین بار است که طی یکی دو ماه اخیر در چنین ساعت و چنین روزی (جمعه) این نقطه مورد حمله افراد مسلح قرار می گیرد.

یداله حاتمی در گفتگو با خبرنگار ما گفت در این حادثه زنی ۵۵ ساله از ناحیه کتف زخمی، تعداد ۸۰ راس دام تلف، خساراتی به منازل مسکونی وارد و ۲۳ گلوله به خودرو مهمان یکی از اهالی منطقه وارد آمد که موارد فوق گزارش و با حضور نیروهای امنیتی موضوع در دستور بررسی قرار دارد.

وی با اشاره به صعب العبور بودن منطقه گفت جاده دست رسی به این خطه در دست اقدام بوده و همچنین قرار است یک ایست بازرسی جهت تامین امنیت در منطقه دایر گردد.

وی در خصوص امنیت گردشگران گفت اکنون امنیت و آرامش کامل در منطقه خصوصا دریاچه های دوقلو حاکم بوده و گردشگران از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:
قصور تا این حد ؟!!: ضرورت برخورد قانونی با پزشک صادر کننده گواهی فوت کودک دو ماهه آبدانانی !
واژگونی خودرو در آبدانان ۲ کشته و مجروح برجای گذاشت

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “ماجرای تیراندازی به خودروهای گردشگران در آبدانان چه بود؟”
  1. این که یک عده آدم کاملاً وحشی در امنیت کامل احشام زبان بسته را به رگبار می‌بندند و بعد از قریب به ۱۰ سال هنوز عاملین مشخص نشده‌اند کمی عجیب نیست؟

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.