ورود بالغ بر صد ها هزار مسافر به شهرستان آبدانان
08 فروردین 1401 - 14:29
بازدید 389
8
وجود آب و هوای معتدل، مناطق تفریحی «میانه وار، دینارکوه، دریاچه دوقلو، آبشار ماهوته و..‌.»، بناهای تاریخی «پشت قلعه، هزاردر، شهرجولیان و....» و اماکن مذهبی «سیدصلاح الدین محمد، امامزاده پیرمحمد و...» باعث شده تا شهرستان آبدانان همه ساله در ایام نوروز پذیرای بسیاری مهمانان نوروزی باشد.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

گفتمان: وجود آب و هوای معتدل، مناطق تفریحی «میانه وار، دینارکوه، دریاچه دوقلو، آبشار ماهوته و..‌.»، بناهای تاریخی «پشت قلعه، هزاردر، شهرجولیان و….» و اماکن مذهبی «سیدصلاح الدین محمد، امامزاده پیرمحمد و…» باعث شده تا شهرستان آبدانان همه ساله در ایام نوروز پذیرای بسیاری مهمانان نوروزی باشد. 

فرماندار آبدانان در گفتگو با خبرنگار ما می گوید تا کنون تعداد ۳۶۸۴۱ دستگاه خودرو ورودی به شهرستان داشتیم که از این محموع تعداد ۱۰۹۹۵۷ مسافر وارد شهرستان شده اند.

یداله حاتمی افزود فضای های آموزشی مدارس و بوم گردیهای شهرستان تا این لحظه مجموعا ۲۷۸۹ نفر اسکان داده اند که بسیاری نیز میهمان خانواده ها بودن اند.

وی با اشاره به میزان تصادفات در شهرستان گفت در طول این مدت ۱۷ مورد تصادف حادثه شده که خوشبختانه تلفات جانی نداشته و بیشتر سطحی بوده و فقط یکی دو مورد بستری در بیمارستان داشته ایم.

حاتمی نوع خودروهای حادثه دیده را از سبک و موتور سیکلت عنوان کرد و یادآور شد بیشتر این تصادفات در ساعات عصر و شب بوده است(۴ عصر تا ۸ شب).

فرماندار آبدانان خاطرنشان کرد در سطح شهرستان با برپایی نمایشگاه صنایع دستی که همه روزه از اول تا پایان تعطیلات در مسیر خروجی شهرستان دایر می باشد و نیز اجرای برنامه نوروزگاه در مناطق گردشگری از میهمانان نوروزی استقبال کردیم .

 

بیشتر بخوانید:
سخنی با مدیران میراث فرهنگی
زیستگاه ۳۵ هزار ساله گونه‌های کمیاب خفاش در آبدانان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.