بهبود مدیریت شهری نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت آموزش و پرورش است
20 فروردین 1401 - 10:46
بازدید 118
3
شهردار همدان: شهردار همدان بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش را در بهبود مدیریت شهری ضروری دانست و گفت: آموزش و پرورش می تواند برای ارتقا فرهنگ عمومی شهروندان یاریگر مدیریت شهری باشد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: از روابط عمومی شهرداری همدان، «سید مسعود حسینی» در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، فرهنگ را زیربنای هر توسعه ای دانست و افزود: مدیریت شهری برای توسعه فرهنگ، هزینه های زیادی انجام داده است و آمادگی لازم برای تعامل با آموزش و پرورش در جهت برنامه ریزی و اجرای اقدامات مشترک وجود دارد.

وی فرهنگ را فصل مشترک شهرداری و آموزش و پرورش برشمرد و ادامه داد: در مجموعه مدیریت شهری نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری می‌تواند اعتماد و امید اجتماعی را در مردم تقویت کند و زمینه ساز تحولات اجتماعی و فرهنگی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات مدیران و پرسنل شهرداری افزود: اقدامات مدیریت شهری به طور مستقیم بر فرهنگ شهروندان تاثیر دارد.

«محمود نقوی» خواستار تعریف برنامه ریزی و اجرای برنامه های مشترک بین شهرداری و آموزش و پرورش شد و خاطرنشان کرد: اقدامات و پیشنهادات مدیریت شهری در ارتقا جایگاه تحصیلی همدان تاثیر گذار است.

وی، جایگاه همدان در رتبه بندی های کنکور و نخبگان را مطلوب ندانست و ابراز امیدواری کرد که با تقویت همکاری مشترک با مدیریت شهری این جایگاه ارتقا یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه شهرداری نهادی است که پیوند مستقیمی با مردم و جامعه دارد اظهار داشت: مدیریت دانش محور و هم افزایی این ۲ نهاد اتفاق بسیار ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید:
اطلس بهداشتی آموزش و پرورش استان همدان تهیه شده است
بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری همدان یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.