لوازم و ابزارآلات صنعتی خارجی قاچاق در ایلام کشف شد
21 فروردین 1401 - 10:29
بازدید 163
6
فرمانده انتظامی ایلام: فرمانده انتظامی ایلام از کشف مقادیر قابل توجهی ابزارآلات صنعتی خارجی و قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.
پ
پ

گفتمان: گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار دلاور القاصی مهر روز یکشنبه اظهار داشت: عوامل مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای تحقق شعار سال و به منظور حمایت از تولیدات داخلی نسبت به اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشراف اطلاعاتی اقدام و پس از شناسایی محل فعالیت یکی از فعالان غیر مجاز در زمینه قاچاق لوازم و ابزارآلات خارجی و قاچاق نسبت به بازدید و بازرسی از محل فعالیت وی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد اقلام موجود در این انبار فاقد هرگونه مدارک مثبته و قانونی معتبر بوده، افزود: در این راستا مقداری ابزار آلات برقی و صنعتی خارجی و قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف و  یک نفر متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سردار”دلاور القاصی مهر” با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی برای برخورد با مجرمان اقتصادی بیشتر از هر زمانی است، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیر قانونی مجرمین و قاچاق کالا، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید:
کشف چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی قاچاق در استان ایلام
کشف هفت تن مرغ قاچاق در ایلام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.