استاندار همدان بر تسریع تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای مردم استان تاکید کرد
27 فروردین 1401 - 14:10
بازدید 76
6
استاندار همدان با اشاره به اینکه مهار سویه اُمیکرون نیازمند تسریع در فرآیند تزریق دُز سوم واکسن کرونا است بر تزریق دُز سوم این واکسن برای مردم استان و کارکنان دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، اطلاع‌رسانی گسترده و تشویق مردم از سوی مسئولان و رسانه ها را برای تزریق و دریافت دُز سوم واکسن کرونا ضروری دانست و ادامه داد: کاهش چشمگیر میزان بستری و مرگ و میر در افرادی که سه دُز واکسن کرونا را تزریق کردند اهمیت واکسیناسیون را بیش از پیش نشان می دهد.

وی ملاک برگزاری مراسم شب های قدر را رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا دانست و توصیه کرد این مراسم در محیط های باز بدون محدودیت و در محیط های بسته دارای تهویه با توجه به ضوابط رنگ بندی شهرها و ظرفیت مکان مناسب طبق ابلاغیه ستاد برگزار شود.

استاندار همدان با بیان اینکه دستورالعمل های مصوب در ستاد کرونا لازم الاجرا است از مردم خواست برای مبارزه با این ویروس تمام تلاش خود را به کار گرفته و از هرگونه عادی انگاری به شدت پرهیز کنند.

قاسمی فرزاد درباره وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان همدان نیز اظهار داشت: هم اینک شهرستان کبودرآهنگ در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان های بهار، ملایر و نهاوند در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر استان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی با تاکید بر فعالیت حضوری مدارس و دانشگاه ها و ارائه آموزش در همه مقاطع تحصیلی استان با توجه به فروکش کردن آمار مبتلایان به کرونا گفت: مدارس و دانشگاه های استان فعالیت خود را با رعایت ضوابط بهداشتی، مصوبات استانی ستاد کرونا و با تمام توان ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید:
مردم استان ایلام دز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند
اطلس بهداشتی آموزش و پرورش استان همدان تهیه شده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.