آمادگی استان همدان برای میزبانی از اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی
30 فروردین 1401 - 10:32
بازدید 129
6
مدیرکل ورزش و جوانان همدان مطرح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: با راه‌اندازی سایت کمپ تیم‌های ملی در استان همدان، شرایط میزبانی از اردوهای آماده‌سازی سایر کشورها در این استان را فراهم می‌سازیم.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «حمید سیفی» روز دوشنبه در جمع پیشکسوتان ورزش استان همدان، اظهار داشت: سال‌ها شاهد آن بودیم که اعلام می‌شد پاس بودجه ورزش استان را می‌بلعد، اما در دو سال اخیر با جذب حامی مالی شرایط تغییر کرده و امسال شاهد مدیریت مدبرانه در این باشگاه هستیم.

وی اضافه کرد: پاس هم اکنون به لحاظ مالی و مدیریتی به باشگاهی مستقل و خودکفا تبدیل شده و باید در راستای موفقیت تیم در سطح فوتبال کشور حمایت لازم صورت بگیرد.

سیفی با تاکید بر لزوم استفاده از تجربه پیشکسوتان در مشاوره امور مختلف ورزش استان، خاطرنشان کرد: پیشکسوتان گنجینه طلایی ورزش به شمار می‌روند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی خواستار حضور پیشکسوتان در نشست‌های تخصصی در تصمیم گیری‌های کلان رشته‌های مختلف ورزشی استان همدان شد و افزود: پیشکسوتان بازوان توانمند در ورزش استان برای هدایت در مسیر موفقیت هستند و باید از این ظرفیت گرانبها استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: ورزش استان امروزه در ابعاد بین المللی گام برداشته و علاوه بر موفقیت‌های درخشان در عرصه‌های جهانی و آسیایی در رشته‌های مختلف، توانسته‌ایم با راه‌اندازی سایت کمپ تیم‌های ملی، شرایط میزبانی از اردوهای آماده‌سازی سایر کشورها در استان همدان را فراهم سازیم.

وی افزود: سایت کمپ تیم‌های ملی یکی از اقدام‌های ماندگار در تاریخ ورزش همدان خواهد شد چرا که ظرفیت‌های منحصر به فرد این استان اعم از شرایط خاص آب و هوایی منطبق با انجام تمرین‌های هوازی، امکانات و تجهیزات ورزشی و سایر ویژگی‌های مهم در برگزاری دوره‌های آماده‌سازی ورزشکاران را به خوبی اطلاع رسانی کرده و کشورهای خارجی می‌توانند از طریق این سایت به اهمیت برپایی اردوها در همدان پی ببرند.

سیفی خاطرنشان کرد: استان همدان این ظرفیت طبیعی را در اختیار دارد که با نگاه کارشناسانه بتوانیم در هر نقطه که امکان ایجاد کمپ تیم‌های ملی است، برنامه ریزی و اقدام کنیم.

وی از پیشکسوتان ورزشی خواست در مکان یابی مناسب در کمپ تیم‌های ملی در نقاط مستعد طرح کمک کرده و مشاوره تخصصی ارایه دهند.

در این نشست، پیشکسوتان ورزش استان همدان به تشریح دغدغه‌های خود پرداختند.

بیشتر بخوانید:
تنور داغ ورزش همدان با حضور در لیگ‌های کشوری
لزوم تعیین تکلیف هر چه سریعتر مدیریت باشگاه پاس همدان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.