عملیات اجرایی کنارگذر شهر ایوان شتاب می گیرد
02 اردیبهشت 1401 - 9:23
بازدید 117
4
مدیرکل راه ایلام: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از تسریع در اجرای طرح کنار گذر شهر ایوان خبر داد و گفت: با تامین اعتبار لازم تمام توان این اداره کل جهت تکمیل اجرای این طرح به کار گرفته خواهد شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: عبدالله بهادری عصر پنجشنبه در جریان بازدید استاندار ایلام از کنارگذر شهر ایوان اظهار داشت: طول این پروژه ۹ کیلومتر است که در چند سال گذشته عملیات اجرایی آن شروع شده بود اما با وجود معارضین و زمینداران منطقه پیشرفت کار مناسب نبود، با تمهیداتی که در نظر گرفته شد مطالبات زمینداران منطقه پرداخت شد و از این نظر دیگر مسئله ای وجود ندارد.

وی افزود: کار پیمانکار قبلی با توجه به وضعیت تخصیص اعتبارات خاتمه یافت و هم اکنون پروژه در ۲ قطعه ۶ و ۳ کیلومتری توسط ۲ پیمانکار آغاز شده است.

بهادری، مبلغ قرارداد اولیه این طرح در مجموع ۱۶۵ میلیارد تومان (۱۰۱ میلیارد برای قطعه ۶ کیلومتری و ۶۴ میلیارد تومان برای قطعه ۳ کیلومتری) عنوان کرد و یادآور شد: برای اجرای کنارگذر شهر ایوان ۴۴ دستگاه پل احداث می شود که دو دستگاه از این پلها، پل بزرگ با دهانه ۵۰ متری خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام هدف از اجرای این پروژه را تسهیل تردد و کاهش ترافیک داخل شهر ایوان با توجه به اهمیت محور کرمانشاه-ایوان- ایلام- مهران به عنوان محور موازی کرمانشاه- حمیل- ایلام عنوان کرد و گفت: مراودات تجاری و مذهبی با کشور عراق خصوصا در ایام اربعین محورهای منتهی به شهر مرزی مهران در استان ایلام را در موقعیت ویژه ای قرار داده است که می طلبد مسیرهای جاده ای استان به لحاظ کیفی و ایمنی توسعه یابند.

شهرستان ایوان با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری ایلام واقع است.

بیشتر بخوانید:
تسریع در احداث کنارگذر شهر ایوان ضروری است
وضعیت زیرساخت‌های شهرستان ایوان بسیار نامناسب است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.