باید اقتصاد گردشگری استان همدان بیش از پیش تقویت شود
08 اردیبهشت 1401 - 11:48
بازدید 97
3
استاندار همدان: استاندار همدان با بیان اینکه باید اقتصاد گردشگری استان بیش از پیش تقویت شود، گفت: در راستای معرفی اماکن و جاذبه‌های گردشگری استان اقدامات لازم انجام شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان: علیرضا قاسمی فرزاد، بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان، اظهار داشت: در ایام‌ نوروز بیش از ۷۷۲ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند که آمار رضایت‌بخشی است.

وی با بیان اینکه باید اقتصاد گردشگری استان بیش از پیش تقویت شود، تصریح کرد: ستاد خدمات سفر استان همدان به پاس تلاش‌های شبانه روز و برنامه‌های متنوع، بارها مورد تجلیل و تقدیر مقامات کشوری قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: تمام تلاش و برنامه ستاد اجرایی خدمات سفر استان این بود که زمینه میزبانی مناسب و شایسته‌ای برای میهمانان و مسافران نوروزی فراهم کند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: با توجه با اقدامات دولت سیزدهم در راستای واکسیناسیون گسترده، مردم سفر‌های نوروزی خود را با شور و نشاط انجام دادند.

وی افزود: بازگشایی غار علیصدر مورد استقبال مسافران نوروزی و  مردم روستای علیصدر قرار گرفته است.

استاندار همدان به بازدید مسافران از  باغ موزه دفاع مقدس همدان اشاره کرد و گفت:  این مکان در ایام نوروز اقدامات و خدمات خوبی به مسافران نوروزی ارائه کرد که قابل تقدیر است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه باید تلاش شود اماکن و جاذبه‌های گردشگری استان بیش از پیش معرفی شود، تصریح کرد:  دستگاه‌های مربوطه در راستای نصب تابلوهای راهنما در ورودی شهر همدان اقدام کنند.

وی گفت: طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ایام عید سعید فطر در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان عنوان کرد: علاوه بر توجه به حوزه‌های صنعت و کشاورزی، باید فضای اقتصاد محور استان به سمت گردشگری سوق دهیم.

بیشتر بخوانید:
گردشگری از اولویت‌های سیاست کلان کشور است/ همدان میزبان یک رویداد بین‌المللی گردشگری می‌شود
کرونا به گردشگری همدان ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت زد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.