اصلاح و بهسازی شبکه انتقال آب روستایی آبدانان
13 اردیبهشت 1401 - 12:03
بازدید 100
2
مدیرعامل آب و فاضلاب استان در آیین کلنگ زنی مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی بتنی ذخیره آب شهر آبدانان خبر از اجرای بهسازی شبکه و خط انتقال آب روستایی این شهرستان داد.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

به گزارش گفتمان: مدیرعامل آب و فاضلاب استان در آیین کلنگ زنی مخزن  ۲۰۰۰ مترمکعبی بتنی ذخیره آب شهر آبدانان که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولین محلی انجام گرفت خبر از اجرای بهسازی شبکه و خط انتقال آب روستایی این شهرستان داد و گفت  توسعه شبکه آبرسانی و احداث مخازن و رفع مشکل کم آبی ۱۴ روستای شهرستان آبدانان با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی( ع) با اعتباری بالغ بر ۹۴۰ میلیارد ریال در دستور کار قراردارد که بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز میشود.

پرویز ناصری بیان داشت جهت مرتفع نمودن مشکلات کم آبی مناطق شهرک شهید رجائی، جانبازان، فرهنگیان و زمین های تفکیک شده الحاقی به شهر احداث مخزن بتنی ۲۰۰۰ مترمکعبی پیش بینی شده بود که امروز با اعتباری به ارزش ۶۲ میلیارد ریال و از محل اعتبارات عمرانی آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی کلنک زنی و برآورد می شود ظرف مدت کمتر از ۸ ماه به بهره برداری برسد.

وی به فرسوده بودن سیستم شبکه انتقال آب شهری اشاره و خاطرنشان کرد در صورت تامین اعتبار این سیستم تعمیر و مرمت خواهد شد.

در ادامه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خبر از اجرای سیستم فاضلاب شهری شهرستان داد و گفت سیستم فاضلاب شهری آبدانان یکی از مهمترین دغدغه ها و مطالبات مردم است که با رایزنی‌های انجام گرفته خوشبختانه در بودجه ۱۴۰۱ از محل ماده ۲۳ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای عملیاتی کردن آن اختصاص و ظرف دو ماه آینده عملیات طراحی و اجرای این سیستم استارت زده خواهد شد.

بهزاد علیزاده خاطرنشان کرد در راستای بحران آب دولت فرصت خوبی برای آبرسانی به مناطق محروم توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) فراهم آورده که باید به نحو مطلوبی از این فرصت استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:
کلنگ زنی و افتتاح ۱۲ پروژه در شهرستان آبدانان
استاندارد سازی و نوسازی شبکه برق آبدانان و بخش سرابباغ

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.