دولت برای ‌اصلاح یارانه‌ها عزم جدی داشت/ یارانه‌ها به ‌دهک‌های پایین جامعه نمی‌رسید
31 اردیبهشت 1401 - 16:03
بازدید 103
1
مشاور وزیر کشور: مشاور وزیر کشور با بیان اینکه قبل از اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها ساعت‌ها در شورای اطلاع‌رسانی دولت جلسه برگزار شد، گفت: دولت برای ‌اصلاح یارانه‌ها عزم جدی داشت.
پ
پ

به گزارش گفتمان: افشار دارابی امروز در مراسم معارفه مدیر روابط عمومی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: افرادی که در این استان در حوزه رسانه فعالیت می‌کنند نقش بزرگی در کشور دارند و ظرفیت مهمی برای مسئولیت‌های کشوری محسوب می‌شوند.

وی با طرح این سؤال که جایگاه روابط عمومی در آینده چگونه خواهد بود، عنوان کرد: اکنون روابط به دو نوع عمومی و مجازی تقسیم شده است و چنانچه بحرانی رخ دهد در ابتدا روابط مجازی تأثیرگذار خواهد بود.

دارابی با بیان اینکه روابط فضای مجازی کار روابط عمومی‌ها را پیچیده و سخت کرده است، گفت: برای عزیمت از فضای واقعی به فضای مجازی قواعد تغییر کرده است و اکنون با هجمه سنگین و جنگ روانی مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن تصمیم گرفته است چسبندگی بین مردم و نظام را با استفاده از فضای مجازی شکل دهد، افزود: درخواست داریم تمام افرادی که در حوزه روابط عمومی و فضای رسانه فعالیت می‌کنند، کمک کنند در این استان یأس و ناامیدی از بین برود.

مشاور وزیر کشور با یادآوری اینکه مردم با امید زندگی می‌کنند، عنوان کرد: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و دشمن برای آن برنامه‌ریزی و طراحی کرده و با جنگ اقتصادی آغاز کرده است و کام مردم تلخ شده است.

دارابی گفت: دوران جنگ زمانی که رزمنده‌ها برای اعزام به جبهه اقدام می‌کردند رسانه‌های خارجی از طریق رادیو تلاش می‌کردند رزمنده‌ها ناامید شوند و به جنگ نروند.

وی با ابراز اینکه شهید آوینی بعد از جنگ موضوع روایت را طرح کرد و در این راه به شهادت رسید، عنوان کرد: امروز همه باید روایتگر باشید و لازم نیست به‌طور حتم نقش کشوری داشته باشید و همین که افکار عمومی طوری مدیریت شود که استاندار و تیم استانداری بتوانند خدمت کنند جهاد کرده‌اید.

دارابی گفت: در این شرایط جناج راست و چپ مطرح نیست و رسانه‌ها با هر اندیشه و نگاهی باید همراه باشند و این به‌معنای عدم انتقاد نیست بلکه باید نقاط ضعف موجود منصفانه بیان شود و به‌شیوه‌ای گفته شود که مردم تصور اشتباهی درباره استاندار نداشته باشند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها باید طوری همراهی کنند که استاندار با آرامش خاطر و فکر مدیریتی منسجم احساس کند دو بال رسانه‌ای فضای مجازی و حقیقی کنار او وجود دارد.

دارابی تأکید کرد: در این استان مردم با گرایش‌ها و تضارب آرا حضور دارند اما معیشت مردم که اکنون دچار مشکل شده در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشاور وزیر کشور گفت: از رسانه‌ها درخواست داریم در شرایطی که فضای استان تا حدودی سخت است و استاندار در شرایط سختی کار خود را شروع کرده است و دولت کار بزرگی را انجام می‌دهد همراهی کنند.

وی با ابراز اینکه قبل از اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها ساعت‌ها در شورای اطلاع‌رسانی دولت جلسه برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این جلسات بیشتر از همه اتفاقات کنونی ترسیم شده بود و به دولت هشدار دادیم که این کار انجام نشود زیرا مردم به این دولت امید دارند و محبوبیت دولت کاهش پیدا می‌‌کند اما دولت اعتقاد داشت وقتی تیم اقتصادی تصمیم به اجرای طرح می‌گیرد و یارانه‌ها به‌درستی به دست دهک‌های پایین جامعه نمی‌رسد باید این کار را شروع کرد.

دارابی با درخواست اینکه همه رسانه‌ها کمک کنند و شرایطی را فراهم کنند که دغدغه استاندار فضای مجازی نباشد، گفت: اجازه دهید استاندار با همکاری و دلسوزی شما استان را به‌سمتی ببرد که حداقل در یک سال آینده در زمینه ثبات اقتصادی به موقعیت خوبی دست یابیم.

بیشتر بخوانید:
به نفع مردم/با نگاهی به طرح تغییر پرداخت یارانه کالاهای اساسی
استاندار لرستان: مردم از طرح اصلاح پرداخت یارانه ها راضی هستند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.