رئیس پلیس راهور کهگیلویه بر اثر کرونا درگذشت
08 شهریور 1399 - 10:09
بازدید 129
3

سرگرد مهرداد خادم اصل رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا جان خود را ازدست داد. به گزارش گفتمان زاگرس:فرماندار کهگیلویه روز شنبه با تایید این خبر اظهار داشت: سرگرد خادم اصل بعد از ۱۵ روز بستری در بیمارستان امام خمینی دهدشت به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا جان […]

پ
پ

سرگرد مهرداد خادم اصل رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا جان خود را ازدست داد.

به گزارش گفتمان زاگرس:فرماندار کهگیلویه روز شنبه با تایید این خبر اظهار داشت: سرگرد خادم اصل بعد از ۱۵ روز بستری در بیمارستان امام خمینی دهدشت به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: خادم اصل از مدیران جوان و پرتلاشی بود که در مدت کوتاه خدمت، خدمات خوبی در راستای توسعه زیرساختهای ترافیکی شهرستان کهگیلویه ارایه داد.

اتابک با اشاره به اینکه ویروس کرونا با هیچ کس شوخی ندارد گفت: نیاز است همه مردم نسبت به رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده برنامه های محرم نیز بر اساس مصوبات ستاد کرونا در فضای باز و با رعایت کامل مسایل بهداشتی انجام می شود.

اتابک بر همکاری مردم در رعایت مسایل بهداشتی و جلوگیری از تجمعات غیرضروری تا شکست کامل ویروس کرونا تاکید کرد.

وضعیت بهداشتی شهرستان کهگیلویه همچنان در حال هشدار است و نیاز است مردم با توجه به همه گیری ویروس کرونا از ترددهای بی مورد در شهر نیز خوداری کنند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.